Страници: [1] 2   Надолу
  Изпечатай  
Автор Тема: Богинята  (Прочетена 736 пъти)
0 Членове и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
Неактивен Мила
Hero Member
*****
Публикации: 1204

« -: (Сряда) 10 Януари 2018, 20:32 »

   I. Аллах

https://www.facebook.com/Ateizm.Svoboda/posts/1670704676305450

Ако не се отваря страницата кажете.

Активен
Неактивен Мила
Hero Member
*****
Публикации: 1204

« Отговор #1 -: (Четвъртък) 11 Януари 2018, 20:56 »

Разказах ви, че богинята на града била похитена от съседния град и че затова двамата, Гилгамеш и Енкиду, започнали война срещу съседния град, победили царя на този съседен град и довели обратно богинята на града.Ако искаш да разбираш исторически правилно такива неща, които ни се изобразяват в тези древни митове, то е необходимо да се вниква вече в окултните им подоснови. Зад това похищение на богинята на града се крие нещо подобно на това, което се крие зад похищението на Елена, която Парис отвежда в Троя. Ние трябва да си даваме сметка, че това, което е изложено в моята малка творба "Кръвта - съвсем особен сок"12, се базира на реални основания. Там се посочва, че у древните народи е съществувало някакво общо съзнание, че човек е усещал не само своето лично "аз" в пределите на своята кожа, но че той е усещал себе си като член на племето, на градската община. По такъв начин, както отделната човешка душа се усеща в качеството си на централен фактор за нашите палци, ръце и крака, които си принадлежат едни на други, за целия наш организъм, така се е чувствал човек в древните времена като член на груповата душа, към която той принадлежал. Нещо подобно е съществувало в древните времена още в древните градски общини, даже в Гърция. Общият дух, Азът на народа, Азът на племето е живял и действал в отделните личности от народа. Но това, което от такъв общ Аз е могло да достига човешкото съзнание, е трябвало да бъде управлявано в мистериите, в тайните храмови центрове. Жреците на древните мистерии са управлявали общите духовни дела на града или племето. И се говори не само образно, но и в известен смисъл реално и точно, че такъв храм е бил действително обител на Аза на града, на груповата душа. Там е било нейното централно местопребиваване и жреците от храма били нейни слуги. Те били тези, които чрез инспирация приемали поръчения от тази групова душа, което се казвало оракул, и ги изнасяли в света, за да се случи това или онова; защото оракулите от това време трябва да ги разбираме в този смисъл, който сега ви охарактеризирах. Управлението на такива светилища е било свързано с определени тайни и в древни времена много войни са се разигравали така, че храмовите жреци от единия град се отвеждали в плен от съседния град; с жреците от храма съседният град като че похищавал най-важните тайни на другия град. Пред вас е реално събитие, което отговаря на образа, че богинята на града Ищар, душа на народа на Урук, се похищава от съседния град. Жреците от храма, управители на тайните на храма, били взети в плен, защото съседите им се надявали по такъв начин да завладеят свещените тайни, а чрез това - и силата на дадения град. Това е реалната обратна страна на събитията

https://liternet.bg/publish24/r_shtajner/okultna/2.htm
Из лекция на Р. Щайнер, в която иде реч за:

Иска ми се постоянно да обръщам внимание на последователите на духовната наука върху това, че действието на духовните власти, на духовните сили посредством хората чак до нашето столетие действително може да се докаже с чисто външни разумни доводи, съвсем независимо от чисто окултно-езотеричното изследване, което ще ни занимава основно тук.
Активен
Неактивен Мила
Hero Member
*****
Публикации: 1204

« Отговор #2 -: (Четвъртък) 11 Януари 2018, 21:08 »

Последния път аз описвах великите Посветени на северните региони. По този повод аз посочих факта, че Посветеният, или всеки, който по някакъв начин с свързан с посвещение, има отличителен знак, и че да бъдеш неуязвим е един от тези символични знаци. Тази неуязвимост, която откриваме при Зигфрид, можем да намерим също и при Ахил. В действителност в мита, с който е свързан Ахил, е скрито дълбоко езотерично значение. Трябва да осъзнаете, че онова, което ще изнеса пред вас, се случи постепенно през петата коренна раса. Ману така огранизираха водачеството на расата, че цялото ръководство на човечеството беше в ръцете на свещеничеството, получаващо своята инспирация направо от висши духовни Същества, от свръх-човеците. На това свещеничество можеше да бъде поверена класификацията на човечеството. Не би било възможно да се извърши правилно разделение в касти освен в културни общности, водени от управници-свещеници. Затова кастите могат да бъдат намерени само в автентичните свещенически култури, в древна Индия и Египет, където начело бяха посветени свещеници, свещеници които не следваха импулси, получени от кама, а само интуиции отгоре, на тях можеше да бъде поверено това да причинят важната класифицация, която в своя произход в Индия и Египет бе напълно оправдана. Когато изучавате тези касти вие откривате, че те са израз на целия план на развитие на петата коренна раса.Според този план, ръководството на петата коренна раса трябва постепенно да премине от свещеническия светоглед към този на света. Светски крал, крал който да не е свещеник, в първите етапи на петата коренна раса би бил напълно невъзможен. Това бе невъзможно и на Атлантида, където водачът още работеше с определени сили, когато импулсът още не минаваше през мислещия ум. Но в петата коренна раса трябваше да стане едно спиране, ръководството трябваше да бъде изцяло отделено от космическите сили и предадено на онези, получаващи божествени инспирации. Затова в Индийската и Египетската култура имаме свещеническо управление. Свещеникът е Регентът, всичко произлиза от него. Свещеникът принадлежи към първата каста, войнът към втората. После идва кастата, която следва чисто земни занимания. Така слизаме до степените на онези, занимаващи се със земеделие. Малко по-малко тези касти достигнаха до независимост.Така първата каста бе свещеническата, втората - войнската. Никога няма да открием, че времевите отношения, появяващи се в хода на еволюцията, са същите като онези, проявяващи се външно в пространството. Моля ви да забележите, че ако едно пространствено отношение стане времево, то се явява в пропорцията четири към седем, появява се по такъв начин, че четворното изразява седморното. Така през петата коренна раса четирите касти намериха своя външен израз във времето в постепенното обучение на независимост на седемте коренни раси. Пропорцията четири към седем идва от един специфичен закон. Днес само ще кажа, че еволюцията се случва по такъв начин, че в първата подраса, във всички съществени неща, ръководството е изцяло в ръцете на свещениците. В лицето на втората подкоренна раса имаме такава, водена от свещеници-царе. Заратустра, истинският маг, е съветникът на свещениците-царе. През третата подраса водачеството може да премине към светски царе, които обаче следват ръководството на свещениците или свещениците-царе. Едва в четвъртата подраса ние откриваме чисто светски царе, царе които вече не са свързани със свещеническата сила. Тази четвърта подраса води своето начало от гръцкия народ. В Гърция за пръв път виждаме светски царе, и след като бяха основани гръцките колонии, в тях също откриваме светски царе.Сагата за Троянската война е представяне на разпространението на елинизма; това е митично представяне на една езотерична истина, на разцвета на четвъртата подраса на петата коренна раса, и заместването на свещеническото ръководство, тогава в своя последен етап, от чисто светското управление.Това е много фино посочено в началото на Троянската сага. Вие може би знаете, че материята винаги е представена от водата. Нужно е само да насоча вниманието към познатия “Символ на Вярата”, който казва “страда при Понтий Пилат”. Както знае езотерикът, това е неправилно предадено. Онова, което е казано всъщност, е “страда в pontoi pilatoi”, което значи просто “в сгъстена вода”, и означава “слезе за да страда в материята”. Това изречение в “Символът на Вярата”, казвано навсякъде в Християнския свят, е било получено като думата “pontoi” е станала “Понтиус”. Когато Талес твърди, че всичко произлиза от вода , та той се отнася към всеобхватната физическа материя, към която единствено можем да се отнасяме, когато говорим за физическите неща. Той използва термина “вода” за физическата материя. Физическата материя трябваше да бъде най-важното нещо за онези, които сега поемаха ръководството. Доминирането на физическата материя отведе до това да има светски царе. Преди това имаше само царе, имащи взаимоотношения с Божественото. Пелей е царят, който ще управлява на физически план, получавайки силата си от физическия план. Това е представено от неговата сватба с богинята Тетида - сватбата на водача на човечеството с материята на физически план, с богинята на водата, богинята на морето.И от този съюз се ражда Ахил. Той е първият Посветен от този вид. Затова той е неуязвим освен в петата. Всички онези, Посветени в четвъртата подраса, бяха уязвими на някакво място. Едва в петата подраса щеше да има Посветени, толкова напреднали, че да не бъдат уязвими никъде. Ахил бива потопен в Стикс. Това означава да бъдеш мъртъв за земното и изтеглен към един по-висш план на виждане.


http://www.aobg.org/lecture.php?ln=1&id=63
Из: " Троянската война" - Р. Щайнер
Активен
Неактивен Мила
Hero Member
*****
Публикации: 1204

« Отговор #3 -: (Четвъртък) 11 Януари 2018, 21:23 »

Там ние имаме важен преход. Духовният живот слиза за пръв път в средата на четвъртата подраса. За пръв път ние имаме нещо общо с физическа борба. Посредством това се поражда нещо забележително. Предишните водачи на света бяха освободени от кама, защото те трябваше да отклоняват себе си от всичко свързано с кама, докато тяхното предишно посвещение напреднеше до духовно посвещение. Докато имаше свещеници в стария смисъл, беше невъзможно някаква следа от кама да навлезе в управлението на света. Кама причини разделяне, причини това съществата да се обърнат едни срещу други. По-рано също можеха да бъдат открити хора, противопоставящи се едни на други, но това не се дължеше на кама-манас, а се случваше, защото хората не бяха достатъчно напреднали да разпознават добро и зло. По онова време хората не можеха да оценят войната със стандартите за добро и зло. Те не биха казали “войната е добра” или “войната е лоша” повече, отколкото че лъвът е добър или лош; доброто и злото започнаха в момента, когато кама-манас слезе, така че кама работеше заедно с манас, и човекът стана свой собствен господар и се обръщаше съзнателно към или срещу своя ближен. Именно тогава възникна съзнателната война. Това е показано в мита, където четем, че всички богове присъствали на сватбата на Пелей с богинята на морето Тетида - освен една, богиня която дотогава нямаше влияние на Земята, защото не беше достигнат етапа, на който се получи съюзът на манас с кама. Тогава на физически план започва да действа богинята Ерида, богинята на раздора. Тя подхвърля ябълка, раздор, в човешката природа. Правейки това, тя бе единствената причина за първата война в петата подраса, която се състоя с пълна човешка отговорност. В Троянската война се изразява митичното. Преди това конфликтът се разрешаваше инстинктивно.Всичко което последва, според мита, е само по-нататъшно развитие на тенденцията, която вече съществуваше. Казва се, че най-прекрасната ябълка е ябълката на Ерида. Трите богини Хера, Атина Палада и Афродита - т.е. всичко, което по-рано беше божествена душа - се скарват помежду си, защото трите богини символизират различни степени на душевен живот на висшия, духовен план. Сега нещата вече не зависят от духовното ниво, а Парис е призован да реши от позицията на физическия план. Всичко слиза на физически план. Решението също слиза на физически план. Но чрез това възниква нещо. Тук лежи същината на проблема, ето тук става ясно какво е заложено на карта. Какво е онова, пред което трябва да се изправим, защото решението е взето от позицията на физическия план? Съюзът на манас с кама. Дотогава човекът е имал определени отношения с кама, отделни същества са се обръщали едни срещу други, но това още не е имало значението на добро и зло. Но сега кама се обединява с манас, и делото става съзнателно. Знаете, че най-твърдата кама е отпаднала от Земята и я придружава като спътник, който е нашата Луна. Затова на езика на езотеризма ние бихме могли да назовем всичко онова, което ни придружава днес в Луната, “лайтмотивът” на низшата природа; това е, което ни дърпа надолу, големият знак, показващ ни в какво можем да се превърнем, ако бъдем победени от своята низша природа.И така, важното в съюза на манас и кама през четвъртата подраса е, че човекът, който трябва да вземе решението, се обединява пряко с лунната кама, със Селена. Селена е не друга, а Елена. Съюзът на Парис с Елена в четвъртата подраса на петата коренна раса е символичен израз на съединяването на кама с манас. Човекът надарен с манас, намиращ себе си на физическия план, прихваща лунния принцип. Това вие срещате навсякъде в писанията от езотерично естество. Елена също е и онази, която свали долу Симон Мага и го свърза с елемента на кама.Посредством това се предизвиква пълен съюз между принципите на манас и на кама на напълно съзнателния физически план. Това съответства не само на онова, което символизира Троянската война, а също и на онова, което се е случило в действителност. Троянската война наистина се е състояла. Макар че тя беше серия от физически събития, тези събития имат също и символично значение, те са мистични факти. Понятието мистичния факт включва не само мистично съдържание, а мистично съдържание, следващо своя път външно на физически план.


http://www.aobg.org/lecture.php?ln=1&id=63
"Троянската война" - Р. Шайнер
Активен
Неактивен Мила
Hero Member
*****
Публикации: 1204

« Отговор #4 -: (Четвъртък) 11 Януари 2018, 22:07 »

Поставих всички тези цитати, защото по един или друг начин ще стане дума за това, което пише в тях. Не мисля, че те имат смисъл отделно от лекциите  на Рудолф Щайнер, от където са взети, но всеки сам избира как да се подготви, за да развие една тема. Никого не задължавам да ги приема, може и да не ги чете и да премине към свое тълкувание. Но аз знам, че ще стане дума за  това, което е написано в тези лекции, по един или друг начин. Избрах  да цитирам само това, което има отношение към силуета на "богинята".
Обръщам се към лекциите на Р.Щайнер, защото за мен е по-интересно как се оформя една представа сред хората, кое я побутва през времето, какво я храни,  как се  променя  тази представа и защо. 
Трудно намирам с кого да  обсъдя тази тема, а у лекциите на Щайнер намирам допирателна, която ми позволява да общувам с написаното от него.
Обяснявам всичко това от уважение към съфорумниците, които биха дали своя коментар, независимо, че не са запознати с антропософските възгледи, чийто представител е Рудолф Щайнер или пък не го четат. Ако някой има какво да каже, за мен е от значение, и заради различието в гледните  ни точки.





     
Активен
Неактивен Мила
Hero Member
*****
Публикации: 1204

« Отговор #5 -: (Четвъртък) 11 Януари 2018, 22:19 »

http://www.otizvora.com/2015/05/6850

Юлия Боева — „Богинята и рогатите глави“

Линк към книгата:
http://www.otizvora.com/files2015/jboeva-boginyata.pdf

и още една книга от същия автор - "Богинята и двуглавият кон"

http://www.otizvora.com/files2017/jb-boginyata-i-duglaviat-kon.pdf
http://www.otizvora.com/2017/05/8881
« Последна редакция: (Петък) 12 Януари 2018, 00:05 от Мила » Активен
Неактивен Мила
Hero Member
*****
Публикации: 1204

« Отговор #6 -: (Четвъртък) 11 Януари 2018, 22:36 »

https://www.pravoslavie.bg/%D0%B5%D1%81%D0%B5%D0%B8%D1%81%D1%82%D0%B8%D0%BA%D0%B0/%D0%BE%D1%82-%D0%B1%D0%BE%D0%B3%D0%B8%D0%BD%D1%8F%D1%82%D0%B0-%D0%BD%D0%B0-%D1%81%D0%BC%D1%8A%D1%80%D1%82%D1%82%D0%B0-%D0%B4%D0%BE-%D0%B2%D0%BB%D0%B0%D0%B4%D0%B5%D1%82%D0%B5%D0%BB%D1%8F-%D0%BD%D0%B0/

"От богинята на смъртта до Владетеля на живота" - Данион Василе


Активен
Неактивен Мила
Hero Member
*****
Публикации: 1204

« Отговор #7 -: (Четвъртък) 08 Февруари 2018, 14:35 »

https://spisanie8.bg/%D1%80%D1%83%D0%B1%D1%80%D0%B8%D0%BA%D0%B8/%D0%B8%D1%81%D1%82%D0%BE%D1%80%D0%B8%D1%8F/422-%D0%B1%D0%BE%D0%B3%D0%B8%D0%BD%D1%8F%D1%82%D0%B0-%D0%BC%D0%B0%D0%B9%D0%BA%D0%B0-%D1%81%D0%B5-%D0%B7%D0%B0%D0%B2%D1%80%D1%8A%D1%89%D0%B0.html?fb_comment_id=10150202995729488_25461724#f11817bf78

"Богинята майка се завръща"

Активен
Неактивен Мила
Hero Member
*****
Публикации: 1204

« Отговор #8 -: (Събота) 10 Февруари 2018, 12:01 »

Търсех една смешка, на попаднах на друга:




  Танит

Знак на Танит:

Знакът на Танит е антропоморфен символ, изобразяван повсеместно в Картаген и градовете под пуническо влияние в Магреб и Западното Средиземноморие.Запазен е върху много археологически останки от пунически произход, включително върху керамика.Представлява геометрична композиция образувана от триъгълник (пирамида) и диск, разделени от хоризонтална линия като преграда. Спорно е дискът дали е Слънчев или лунен. На един по-късен етап знакът напомня човешки женски силует. Често пирамидата се подава над земята подобно на всевиждащото око. Над композицията е изобразяван лунния сърп символизиращ лунните фази.Знакът на Танит често е бетил, предаващ подземния характер на пуническите божества, асоцииран със звездния им произход в изображението на диска.Знакът на Танит се открива върху търговските изделия с пунически произход, като първи измежду най-често срещаните пунически символи, следван от идолът под формата на бутилка в който била сипвана пепелта на изгаряните в тофета, за да не се събуди техния дух и да обладае земния свят, следван от кадуцей, диск с полумесец, розетка и изображението на Венера под формата на светеща звезда и символизираща нощта.




Интересно е сравнението помежду следните изображения:

https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/a/a0/Tophet_Carthage.5.jpg/407px-Tophet_Carthage.5.jpg
Богинята


https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/e/e8/Tophet_Carthage.3.jpg
Богинята


И обърнатото положение на детайлите - лунния символ тук:






******
https://books.google.es/books?id=m6johzCyHCkC&pg=PA267&lpg=PA267&dq=%D0%B1%D0%BE%D0%B3%D0%B8%D0%BD%D1%8F%D1%82%D0%B0+%D0%A2%D0%B0%D0%BD%D0%B8%D1%82&source=bl&ots=o-KZSE-4qE&sig=B2MgBBdmSqKIOVBKCrS1KutcAl0&hl=bg&sa=X&ved=2ahUKEwj-mZypgZvZAhUIzxQKHbh3B7cQ6AEwGHoECA8QAQ

https://forum.tisitova.com/viewtopic.php?f=3&t=71&start=130

http://mifolog.ru/mythology/item/f00/s03/e0003674/index.shtml
File:Tophet Carthage.jpg


Активен
Неактивен Мила
Hero Member
*****
Публикации: 1204

« Отговор #9 -: (Събота) 10 Февруари 2018, 12:17 »

етикети:Знакът на Танит. Лилит. София. Астарта. Кибела. Кубаба.

Сега ще сравня други два детайла от следните изображения:

http://polopot.blog.bg/photos/91305/original/450px-Queen_of_the_Night_(Babylon)(1).jpg
Богинята


Забележете знакът, който Лилит държи, всъщност препратка към символа на числото π, в сравнение със символното изображение, представляващо богинята Танит, съпругата на Ваал (Картаген):

https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/d/db/Tanit.svg/500px-Tanit.svg.png
Богинята

Знак на Танит - Лунният диск покрива пирамидата символизираща подземният свят с женското начало.

Сродни изображения:


кана, Рогозенско тракийско съкровище

http://fb.ru/misc/i/gallery/13639/2079934.jpg
Богинята

Астарта


******
http://www.kroraina.com/thracia/rogoz/rog_3.html
 Рогозенското тракийско съкровище Богдан Николов, Спас Машов, Пламен Иванов (кани)

http://fb.ru/article/351450/astarta-boginya-shumero-akkadskogo-panteona-kult-astartyi
Активен
Неактивен Мила
Hero Member
*****
Публикации: 1204

« Отговор #10 -: (Събота) 10 Февруари 2018, 14:22 »

Начело на Финикийския пантеон на боговете е Молох, но богинята-майка е водещата фигура във финикийския пантеон – Танит, закрилницата на Картаген с талит. Основната религиозна ос е между мъжкото и женското начало, между сушата и морето (Гад и Ям) и между Слънцето (Баал) и Луната (Танит) /ср. зугот и звезда на Давид/.


Финикийската система на богове и богини е в много голяма степен повлияна и повлияла на много други култури в Средиземноморието. Западносемитската религиозна традиция е пустинна, вероятно от Южна Арабия, но има и един морски бог – Ям. Същевременно притежава една абсолютна уникалност – Баал (виж богоборство). В Стария свят, сред цивилизованите народи подобен феномен няма. Единствено ацтеките в Новия свят имали подобни жертвоприношения посветени на Тецкатлипока („Димящо огледало“, т.е. Сол Инвиктус) и Уитцилопочтли (на войната), като индианците предварително избирали за жертва най-красивия пленник без физически недостатъци и под строга охрана за 20 дни му давали четири красиви „богини“, за живота с които заплащал със своя, а сърцето му поднасяли към Слънцето.


 wikipedia
Активен
Неактивен Мила
Hero Member
*****
Публикации: 1204

« Отговор #11 -: (Събота) 10 Февруари 2018, 14:28 »




             https://i.pinimg.com/474x/a9/f2/77/a9f27799bae3f92d245b9fa4cddc0bc4.jpg
Богинята



https://www.pinterest.cl/pin/17381148545359217/
Активен
Неактивен Мила
Hero Member
*****
Публикации: 1204

« Отговор #12 -: (Събота) 10 Февруари 2018, 18:55 »

  Тъй като в темата "филми" стана добра приказка:
http://xcombg.net/index.php?topic=56.msg49944#msg49944

Стана дума да изображението на Астарта - Ищар - Лилит, за което преди време писах тук:

http://xcombg.net/index.php?topic=1363.msg37235#msg37235




Коментара е ценен, макар и непълен, на историка Елица Димова:

Черният цвят заедно с червеният присъстват във всички тракийски тробници и комплекси. Те са свещени изразители на връзката между душата и отвъдния свят, живота и смъртта, кръвта божия и безсмъртието, както и на връзката с паралелните светове.* Червеното е познато добре в египетската култура и се знае, че и двата цвята са свързани с Изида или с българското й име Аста. Астите са тракийското племе охранявали магичните територии на нейното присъствие в Странджа. Червеното е цвят и на Ищар, а на едно керамично изображение крилата на Ищар са в бяло зелено и червено.

* това с паралелните светове не мога да го коментирам, защото не знам какво влага в понятието Елица Димова.

И,  оказва се, че: " Червеното е познато добре в египетската култура и се знае, че и двата цвята са свързани с Изида или с българското й име Аста. Астите са тракийското племе охранявали магичните територии на нейното присъствие в Странджа."

Както знаем, със Странджа се свързва и завръщането на царица Балкис в нейните родни земи, на Балканите, именно там в Странджа, където са обитавали астите. Сега, след като намерихме връзка помежду Изида /Аста/, и тракийските корени на тази богиня, следва да потърсим и присъствието на царица Балкис, както и да изследваме връзката им с Гробницата на Бастет в Странджа.
« Последна редакция: (Събота) 10 Февруари 2018, 19:00 от Мила » Активен
Неактивен meander
Hero Member
*****
Публикации: 1775
Пол: Мъж
"Муха влиза само в отворена уста"

« Отговор #13 -: (Събота) 10 Февруари 2018, 19:18 »

 Grin
Ба. Тая има маникюр на краката.А кое време е било.Ама поне не е цоцолана,фаща око.
И е настъпила кучеглавите.Що ли?
 Grin
Активен

Ако кажеш истината, не ти се налага да лъжеш.
Ако не знаеш какво да правиш, ела на себе си.

     „Ползата от книгата за този, който няма собствен ум,
       е като ползата от огледало за слепия.”
Неактивен Мила
Hero Member
*****
Публикации: 1204

« Отговор #14 -: (Събота) 10 Февруари 2018, 20:06 »

Grin
Ба. Тая има маникюр на краката.А кое време е било.Ама поне не е цоцолана,фаща око.
И е настъпила кучеглавите.Що ли?
 Grin

По принцип на трон, обграден от два лъва седи Кибела.
Адски странно, но то е поради моето невежество... Мина ми през погледа набързо, тема в блога на Budha2, че Кибела отговаря на Дурга, която била убийца на демони. Обаче Лилит пък е тяхна майка, според митологията... А изображението на трицветната Аста - Астарта - Ищар - Изида, са копие на изображението на Лилит... Сянката, или тъмната страна, на непознаваемото седи в изображението на двете сови...


...

Още нещо се сетих. Във видеата на Данте Сантори. Тук има тема, наследство от форум относно видеата на Сантори. Та там се споменава, ме след като бели изтребени големите влечуги, динозаври... на тяхно място Богинята създала вълците, в качеството на нейни помощници...Понасетне се споменава за хибриди помежду войни и вълци, служители на Богинята.

Друго. Въпросното племе на вениамините (писахме за изгубеното коляно), които били прогонени от своите събратя дошли не къде ами в Тракийска Аркадия. Защо ли? Техния тотем е вълка. Празника на премето съвпада с зимното слънцестоене - 23 декември. Забележете, че Боян Мага също носи името Вениамин и всъщност това име се свързва с името Бо-ян Имен, който идва директно от българското наследство. За Боян Мага казват, че се е явявал като вълк.


« Последна редакция: (Събота) 10 Февруари 2018, 20:16 от Мила » Активен
Страници: [1] 2   Нагоре
  Изпечатай  
 
Отиди на:  


Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2011, Simple Machines  Theme KurtLarVaDisi
© Copyright 2012 - 2018 XCOMBG.NET

конспирация манипулации езотерика окултизъм НЛО извънземни духове сънища окултен конспиративен видения духове нематериален паранормални