Страници: 1 [2] 3   Надолу
  Изпечатай  
Автор Тема: ПРОЕКТ АЛБАТРОС  (Прочетена 2541 пъти)
0 Членове и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
Неактивен Мила
Hero Member
*****
Публикации: 828

« Отговор #15 -: (Четвъртък) 28 Април 2016, 00:46 »

Възможно ли е да е била с токчета?! А на гробището по гуменки, примерно.
Ако има друг аргумент, давай, че е странно.
Активен
Неактивен форум
Hero Member
*****
Публикации: 3754

« Отговор #16 -: (Четвъртък) 28 Април 2016, 01:33 »

...Можете да напаснете почти коя да е друга черта на един човек, освен ушите, пръстовите отпечатъци и естествения цвят на очите. Забележете двете абсолютно различни уши, които съществуват върху главата на Пол от преди 1967г и след 1967г. Помните ли онази една година и половина, докато ходеше с брада и после я обръсна завинаги? Точно по това време лицето на "Пол" би трябвало да е в белези от всичките пластични операции. Разбира се, цветът на очите на "Пол" не е същия, като цвета на очите на Пол, но в крайна сметка слага контактни лещи и никой не забелязва. Но хвърлете око на фотографиите и на изследванията, няма абсолютно НИКАКВО съмнение, че Пол е бил заменен от двойник, който е бил докаран до правилната форма за период от 2-3 години. Ранни кадри показват, че Пол и останалите са с един и същи ръст, но всяка снимка и всеки видео-материал след 1967г показва, че той е значително по-висок от приятелите си. Онези от вас, които се интересуват от още доказателства, нека започнат от тук... (Уши, очи и ръст.)


Близък план на ухото на Пол и ухото на неговия двойник





А помните ли, че и Джон Ленън беше убит.

Стелт (Stealth) беше и първия, който ми каза за "спящите агенти с контролирано съзнание" - агенти, програмирани да извършват операции под прикритие, докато "спят": състояние на съзнанието, индуцирано не толкова чрез "хипноза", а чрез един невронен имплант, известен като стимосийвър (stimoceiver) - по същество био-чипов приемник, имплантиран в мозъка, чрез който можело да се пращат аудио и видео "команди". Както и да се получават.

Спорет Стелт, Марк Дейвид Чапман (Mark David Chapman) бил "спящ агент" на ЦРУ, чиито ум е бил контролиран, за да убие Джон Ленън.

След като изпразнил пълнителя на .38 калибровия си пистолет в гърба на Джон Ленън, той пуснал оръжието на земята, извадил едно издание на "Спасителят в ръжта" и започнал да чете. Явно е, че Чапман започнал да мисли "идола" си за фалшив, а "фалшив", разбира се, е основна ключова дума в книгата. Тук трябва да се сетим, че "Спасителят в ръжта" отдавна се асоциира с програмата МК УЛТРА на ЦРУ за програмиране на мозъци, и по-точно, асоциира се със създаването на убийци тип "Манжурски кандидат" чрез програмиращи техники, разработени от ЦРУ. Джон Хинкли (John Hinckley) се опита да убие Роналд Рейгън през 1981г, по-малко от четири месеца, след като Чапман уби Ленън.

Едно копие на книгата беше открито в апартамента на Хинкли след ареста му. Жозе Пердомо (Jose Perdomo), портиер на смяна в сградата на Дакота нощта, когато Ленън бил застрелян, наскоро стана "основен заподозрян".

Оказва се, че Пердомо бил анти-Кастро кубински изгнанник, който работел за ЦРУ още от 1961г и активно участвал в провалената мисия на ЦРУ "Заливът на прасетата" ("Bay of Pigs").

Ползвайки псевдонима Йоахин Саниенис (Joaquin Sanjenis), Пердомо работел в близки отношения с осъдения Уотъргейт взломаджия и известен ЦРУ агент, Франк Стърджис (Frank Sturgis), който обучавал кубински изгнанници, подготвяйки ги за операцията Залива на прасетата през 1961г, и също така бил споменат във връзка с убийството на Кенеди. Пердомо работел със Стърджис повече от десет години.

Също така се оказва, че Пердомо е разговарял с Чапман вън пред сградата на Дакота, защото го чакал да се прибере вкъщи в нощта на убийството на Ленън.

Според полицейските архиви, разговорът им се отнасял до операцията Залива на прасетата и говорели за още една операция: убийството на Кенеди.

Дали е просто случайност, че толкова закоравял агент на ЦРУ е бил на смяна като "портиер" на Джон Ленън вечерта, когато е бил убит?

Не, аз също не мисля така.

Журналистът Салвадор Астуция (Salvador Astucia) отвежда теорията една крачка по-напред: според него, Пердомо, а не Чапман, е произвел фатални, които убили Джон Ленън.

Астуция твърди, че Чапман не бил повече от програмиран идиот с промит мозък, наивник, "чиито модел на индуцирана психоза и "аудио-халюцинации" го убедили да поеме вината.

"Той мина покрай мен и тогава чух в главата си, "Направи го, направи го, направи го", отново и отново, "Направи го, направи го", признава Чапман по-късно.

"Не помня да съм се прицелвал. Сигурно съм се прицелил, но не помня да съм дърпал петлето или както там се нарича. И просто натиснах спусъка силно пет пъти."

Той добавил, че не почувствал "никакви емоции", докато стискал спусъка, "никакъв гняв, просто мъртва тишина в мозъка", факт, записан от автора Фентън Бреслър (Fenton Bresler), който описва Чапман като програмирана "жертва" в книгата си, "толкова жертва на онези, които са искали да убият Джон Ленън, колкото е и самият Ленън".

За протокола, именно Пердомо е информирал полицаят, извършил ареста, Пат Кълен (Pat Cullen), че Чапман е стрелял с пистолета, а не той.

Според Чапман, той застрелял Джон Ленън в отговор на "гласове в главата", които му повтаряли "Направи го, направи го".

Това е устойчиво твърдение в показанията на Чапман; отново "гласове в главата" по-късно го убеждават да смени позицията си от "невинен" на "виновен", и в следствие на това не е бил проведен никакъв съдебен процес.




Джон прекарва последните години от живота си в упоен ступор, очевидно, докато накрая повече не бил необходим и бил счетен за твърде рисков фактор, за да продължава да бъде наоколо, защото можело да изплюе камъчето за цялата операция.

Също така трябва да се отбележи, че ако Хинкли бе успял да убие Рейгън, тогава кой щеше да стане действащ POTUS? (potus - президент на САЩ, от латински, бел.прев) Ами, бившият началник на ЦРУ Джордж Буш, разбира се, някой смята ли, че началникът на ЦРУ може да е имал връзка с програмирания по МК УЛТРА Хинкли? Хмм....



...

Активен

Неактивен форум
Hero Member
*****
Публикации: 3754

« Отговор #17 -: (Четвъртък) 28 Април 2016, 04:23 »

...Много интересни неща, но всичко това се е случило преди много години, така че по какъв начин ме засяга? Ами, това беше началото на експериментите на ЦРУ в музикалния бизнес и от ЦРУ го счетоха за огромен успех. Най-известните банди от онова време били или инфилтрирани, или просто основани и менажирани от агенти на ЦРУ.

Вече всяко послание можело да се разпрати из цялата нация чрез младежта и никой нямало да има ни най-малка идея какво се случва. Ако наистина си отваряте очите, можете да видите как някои групи музиканти общуват свободно помежду си, но никога няма да се усъмните в това. Сега, години по-късно, можем да си изберем една интересна личност и да проследим контактите й, докато си е създавала връзки с много други известни и влиятелни хора във времето.

Например, днес можем да погледнем Бийч Бойс (The Beach Boys) и да видим "съвпадението", как си наемат къща, принадлежала на клана Мансън (Manson clan) и как Браян Уилсън (Brian Wilson) се побърква (майндконтрол). Чарлс Мансън (Charles Manson) е бил друго подставено лице от МК УЛТРА, от сатанинската разновидност като Антон ЛеВей (Anton LeVay). Всяка личност или група, който участва в "случайност" с Мансън вероятно е въвлечена в МК УЛТРА като жертва. Мислите ли, че е случайност, че Трент Резнор (Trent Reznor) от "Девет инча нокти" ("Nine Inch Nails") записа албум в старата къща на Шарън Тейт (Sharon Tate)? Той кръсти студио-албума си "Прасчо" ("Piggy"), тази дума беше изписаната на стената с кръв след убийството. Разби ра се, той твърди, че не бил имал никаква представа за историята на къщата, когато я купувал, и всички му повярваха. Само че аз съм сигурен, че на всичките му хендлъри (дресьори, бел.прев) им е било добре известно. Всъщност, сигурен съм, че всичко това е било част от плана. И коя банда "откри" Трент Резнор и помогна със създаването й? Ами, Мерилин Менсън (Marilyn Manson) разбира се, още един намек за Менсън, този е толкова очевиден, че просто си проси да се спомене. Светът е шибан и дори няма смисъл да се опитвам, крещяха тези банди към американската младеж.


http://www.metalinjection.net/wp-content/uploads/2014/05/Trent-Reznor-Blogs.jpg
ПРОЕКТ АЛБАТРОС

Трент Резнор (Trent Reznor)

Бел.прев: Уикипедия: Майкъл Трент Резнор, познат професионално като Трент Резнор, е американски певец и писател на песни, продуцент и филмов композитор. Като вокалист и мулти-инструменталист, той е най-известен като основател и основен автор на песните на индустриалния рок проект Nine Inch Nails...
...През 1997г Резнор участва в списъка на най-влиятелните хора на Time  , а списание Spin го определя като "най-жизнения творец в музиката".


И Резнор и емблематичната му група "NIN" са живи класики в днешно време.

https://www.youtube.com/watch?v=fkP3urtYCkc - абсолютно хитовата саундтракова песен от филма "Момичето с драконовата татуировка", чиито музикален композитор е Резнор.

Групата Nine Inch Nails е фрашкана с "оригинални идеи". Всичко, което Резнор прави, се прави по формула. В интернет дори има хора, които са доловили формулата, и правят почти неразличими подобия на неговата музика, без да копират нищо от песните му. Причината е, че Трент Резнор е с Монарх-програмиран талант. Не е трудно да се направи дисекция на основните звукови моменти в "творчеството" му, ако човек слуша внимателно.









Разбирате ли, ако има каквато и да е радикална расистка група от какъвто и да е цвят на кожата, те вероятно са инфилтрирани или просто управлявани от ЦРУ. Основния план на Н.С.Р. е да създаде хаос вътре в популацията на населението. Това се прави основно по расовата линия като се създават масивни проекти. OJ, бунтовете в Лос Анджелис и твърдия (хардкор) гангстерски рап бяха разработени с цел още повече да разделят черното общество от бялото общество. Само че, както е с всеки експеримент, накрая получиха някои последствия, с които не бяха готови да се справят. Защото виждате ли, гангстер-рапа беше измислен, за да се хареса на градските деца и за да се създаде един вид стена между центъра на градовете и градските околности.

Бел.прев: Защото в Америка живеят в мегаполиси.

Само че, когато белите деца чуха тежината и агресивността и когато осъзнаха, че на родителите им въобще не им харесва, те изведнъж прегърнаха рапа. ЦРУ се опитаха да контрират тази вълна на феномена "бял рап" като въведоха черен национализъм в много от по-известните представления. Някой помни ли, когато групата Public Enemy (обществен враг, бел.прев) изпълнваха марша "Ислямска нация" на представленията си? Това беше опит да се държат белите деца настрана, само че всичко което се получи, беше една тълпа бели деца, които искаха да са черни. В крайна сметка те осъзнаха, че за да създадеш съвършения рапър, той трябва да бъде бял и трябва да бъде ОГРОМЕН. (Сещате ли се за Еминем?)

Преди правителството да осъзнае, че може просто да експлоатира начина, по който белите деца харесваха рапа, от правителството решиха, че трябва да се появи нов звук, такъв че никой освен белите деца да не го харесва, нещо в което всяко бяло дете да може да се разпознае. Музика, правена с китари, вдъхновена от наркотици и изпята с мотивацията, че животът е безнадежден и опитите се живее са безсмислени. Всичко това започнато дълбоко в гъстите гори на тихоокеанския Северозапад, място, на което много валяло, хората били много депресирани и мястото като цяло било доста изолирана географска област. Водачът на това движение бил един обезпокоен младеж с проблем с наркотиците, който уврял в просветената възраст на МК УЛТРА - 27. Много подобно на Морисън (Morrison), Хендрикс (Hendrix), Браян Джоунс (Brian Jones), Мама Кас (Mama Cass) и тн. Кърт Кобейн (Kurt Cobain) през живота си минава през главозамайващата слава и стига до противоречивата си смърт на 27 години. Една от най-интимно приеманите банди на 90-те години е Нирвана и Кърт Кобейн беше неин фронтмен. Просто случайност ли беше начина, по който се развиха нещата? Или беше част от един огромен план, приведен в действие години преди това? Нека погледнем наново.

http://www.projectalbatross.com/wp-content/uploads/2013/09/GratefulDead.jpg
ПРОЕКТ АЛБАТРОС

Бандата "Магьосниците" ("The Warlock")

Ханк Харисън (Hank Harrison) е бил замесен в МК УЛТРА още от 50-те години и е бил майндконтрол "хендлър" (Дресьор, бел.прев). Той се появил в Лос Анджелис на практика без никакъв музикален опит и превзел банда, наречена "Магьосниците". С бързото махване на една магическа пръчка, "Магьосниците" станали "Благодарните мъртви" ("Grateful Dead"), на всеки техен концерт се раздавали наркотици, а запазената марка на бандата била филмът "Магьосникът от Оз", класическият програмиращ филм на МК УЛТРА. След като бизнеса на "Благодарните мъртви" бил организиран и стабилизиран, Ханк веднага си замина. Ето как Дейвид Кросби (David Crosby) помни Ханк Харисън; "Харисън не беше хипи, пристрастено към наркотиците, нищо подобно на онези изгорели бушони. Той винаги изглеждаше чист. Всъщност той беше трениран психиатър. Първият път, когато го видях, носеше раиран костюм с папионка и куфарче. Мога да предположа, че Харисън беше агент на ЦРУ или възпитаник на Саул Алински (Saul Alinsky), занимаващ се с организирането на музикални групи като "Благодарните мъртви". Разбира се, човек може да се зачуди как човек като Дейвид Кросби може да е толкова на ти с ЦРУ и "Благодарните мъртви", но ние вече знаем отговора на този въпрос, нали?

Ханк Харисън имал дъщеря, Кортни (Courtney), която, не е за учудване, че имала ужасно, насилствено и мъчително детство, каквото се оказва че имат повечето деца на хендлърите от МК УЛТРА. Докато се разкарвала напред-назад между разведените си родители, Кортни някак си я приели в колежа "Триединство" ("Trinity") в Ирландия, където два семестъра учила теология. Точно по това време Кортни развила удивителната способност да се среща и да излиза с музиканти, които след това изведнъж дръпвали нагоре към славата. Тя започнала да излиза първо с Джулиан Коуп (Juian Cope), който имал добра кариера в Англия. Тогава през 1989г тя за кратко беше омъжена за вокалиста на "Заминаващи влакове" ("Leaving Trains"), Джеймс Морланд (James Moreland). През 1991г тя започна да излиза с Били Кориган (Billy Corrigan) от "Smashing Pumpkins" и на следващата година тази банда пожъна огромен комерсиален успех.

Бел.прев: Smashing Pumpkins - *уршум с пеперудени криле. Друга група, която ми е много добре позната и която постига слава чрез сделка с подизпълнителите на МК УЛТРА.
Погледнете клипа. Погледнете кадъра точно в 3:57. Върнете няколко от кадрите назад, погледнете очите им, вижте закриването на очите с ръце преди пеперудата Монарх.

"Спрете да наричате конспирацията "теория"





Само че, Кортни продължила напред и напуснала Били Кориган през 1991г и отишла в Лос Анджелис и се запознала с човек, чието име щяло да започне да се чува във всяко домакинство. Името му било Кърт Кобейн и разбира се, Кортни Харисън сменила името си на Кортни Лов (Cortney Love). По-малко от година, след както напусна Били Кориган и се закачи за Кър Кобейн, и двамата мъже станаха безумно известни.

Когато Кърт Кобейн срещна Кортни през 1991г, Нирвана все още не бяха издали първия си албум, "Няма значение" ("Nevermind"). Бандата се състоеше от Кърт и Крис Новоселик (Chris Novoselic) и си търсеха барабанист. Изведнъж, като гръм от ясно небе, Кърт чува за един барабанист във вашингтонска банда, на 4 800 км, и той веднага решава да прелети цялата страна  и да напусне Вашингтон. Това е огромна червена лампа, всеки път когато някой изведнъж направи нещо такова, без да знае защо, най-често е понеже е бил програмиран да го направи. така че, Дейв Грол (Dave Grohl) си опакова багажа и пристига от развъдника на МК УЛТРА във Вашингтон и се установява в Сиатъл, за да се присъедини към Нирвана. Скоро след това, изведнъж се появява дъщерята на един важен хендлър (дресьор, бел.прев) от МК УЛТРА, и останалото е история. няколко години на наркотици, странно поведение и после смърт, която така и не беше напълно обяснена на 27 години и с това приключва друга тъжна глава от МК УЛТРА и музикалната индустрия.

Сега, след като на ден днешен разполагаме с повече информация, можем да преразгледаме смъртта на Кърт Кобейн и може би някои от неотговорените въпроси ще започнат да имат отговори. Официално, Кърт Кобейн бил в неизвестност от дни, преди да го открият мъртъв в горната стая на една колиба в негов имот. Кортни поискала колибата да бъде претърсена като си тръгвала, и не видиш ли, тялото на Кърт било открито на горния етаж. В главата му било изстреляно оръжие, което било прекалено дълго, за да е могъл той сам да натисне спусъка. Бил с обувки, така че не е използвал пръстите на краката си, за да се застреля, но някак си се е гръмнал с ловджийска пушка в главата. Наблизо била открита игла и според токсикологичния доклад в тялото му имало достатъчно чист хероин, за да се гътне човек 5 пъти. След внимателно обмисляне на наличните улики, институциите заключили, че Кърт си е бил далеч над смъртоносната доза хероин. Вместо да умре веднага, както се очаква, той е грабнал дълга ловна пушка и някак си е натиснал спусъка и се е застрелял сам, въпреки че не е могъл да го постигне. Официалната причина за смъртта? Самоубийство разбира се, класическо самоубийство в стил МУ УЛТРА.


Тема от Магьосникът от Оз


...

Активен

Неактивен Мила
Hero Member
*****
Публикации: 828

« Отговор #18 -: (Понеделник) 04 Юли 2016, 02:35 »

  Експериментът по внедряване на наркотиците чрез музиката

    Ако ви кажат, че ви тровят със силен наркотик, който разрушава психиката и волята ви и ви пречи да взимате осъзнати решения, не бихте ли се отнасяли внимателно към всичко, което консумирате? Без съмнение всеки човек се стреми да защитава живота си по всякакъв начин, така както и своята личностна автентичност и суверенитет и дори законът признава това право.
    Още в древен Рим отровителите са били преследвани и наказвани жестоко Това не е променено до днес, макар че прогресът и хуманността са нараснали. Но разглеждаме ли отровата като вещество, започваме да губим ориентири, въпреки че радиоактивността и СВЧ излъчването очевидно доказват, че не е нужно да се пие или вдиша отрова, достатъчно е човек да е в близост до източника на частиците или заредените полета...
    Допускате ли, че има някакъв нов психогенен "наркотик", чието действие се основава на нови принципи? И че отровителската дейност има глобален характер и дори за повече от днес живущите е неотменна част от обичайния свят? За какво става дума ли?
    ЗА "СЪВРЕМЕННАТА МУЗИКА"
    Ще започнем с това, че тази "музика" не е съвременна. Нейната ритмична основа "бит" е взета от храмовите практики в Близкия изток и езическия Запад - култа към Ваал Халмон и Дионисий, а хармоничният й строй - от мистиката на Розенкройцерите. Съвременната си трактовка тези знания получават в книгите "Философия на новата музика" и "Дисонансите. Музиката в управляемият свят", написани през 1940 г. от Теодор Визенгрунд, избягал през 1933 г. от Германия в Англия и, по-известен с второто си фамилно име Адорно.
    Теодор Визенгрунд-Адорно (1903-1969) е немски философ, представител на франкфуртската школа, културолог, социолог на изкуствата. Завършва Виенския университет, където е изучавал музикалната композиция на композитора А.Берт, ученик на А.Шонберг. Преподавал е във Франкфуртския университет през 1934 и след завръщането при принудителната му емиграция в Англия през 1949, след 1939 г. работи в САЩ. Централните му проучвания са за философското проникновение Като пример за негово наследство може да се даде книгата му "Авторитарната личност", в която той нарича здравите бели семейства "отклонение от нормата" и провъзгласява за норма семействата, в които децата бягат от домовете си, имат конфликт с родителите, съществува отчуждение и т.н. И до ден днешен тази книга е класика в следвоенната социология и основа за университетски *урсове.
    Музикалната теория на Розенкройцерите изгражда представите много оригинално. Те вярват, че Светлината на Божествата, произлиза от Черното Истинско Слънце, скрито под Слънчевата корона и се отразява огледално и чрез фазово движение от центъра на Земята, в който се намират "три луцифера". Преминавайки "от небето към Земята" Светлината придобива седмична структура (според броя на "небесните сфери") и се връща 12-тично (първоначалните седем плюс възникналите от смесването им още 5) Оттук произлизат двете системи за нотите - седмична тонална, орфическа или бяла) и 12-тична (атонална, дионисиева или черна). Тази представа е отразена в устройството на пианиното - 7 бели и 5 черни клавиши на октавата.
    Всъщност Адорно не е измислил нищо ново - той просто е приложил на ново техническо ниво древните знания, пазени от тайните общества, въпреки че не може да се отрече определен талант в него. Бившият сътрудник на ЦРУ, известният конспиролог Дж. Колеман свидетелства в сензационната си книга "Комитет 300": "Тео Адорно е написал за "Битълс" цялата култова "лирика" и е съчинил цялата "музика". Безусловно е, че Адорно стои зад това, което няма да зарадва феновете на "най-великата група в историята", но обяснява, защо след смъртта му четворката не създава нищо подобно на "Мишел", "Всичко, от което имаме нужда е любов", "Вчера", Сребърния чук" и др. А и това, че "по странно стечение на обстоятелствата" "Битълс" се разпадат година след смъртта на окултния си кукловод". След това популярността на Джон Ленън нараства и е вероятно убийството му да е извършено от специалните служби, тъй като и досега не е разсекретено, за да се затвърди образът му на кумир на младежта.

    Как е използвал таланта си и окултните си познания Адорно?. В човешката история името му, според мен, е редом до това на мадам Тофан и хитлеровите "експериментатори", защото, ако вярваме на Колеман (а нямаме основания да не му вярваме), е един от изобретателите на "музикалния наркотик", каквато, без съмнение, е "съвременната" музика.
    Как действа "Музикалният наркотик"?
    В света всичко е число, мярка и знак. Така смятат не само окултистите, но и науката. Всички материални тела са подложени на законите на вибрациите и резонанса. Последните могат да бъдат хармонични и деструктивни. За това и става дума в Музикалната теория на Розенкройцерите. И точно деструктивната атонална система е вложена от Адорно и работещата с него група учени в основата на "съвременната китарна музика". Да, колкото и странно да ви изглежда на пръв поглед "рок културата, културата на младежкия протест е родена не от брадясали хипари от мръсните предградия на Ливърпул, а от превзетите буржоазни професори от стаилия се в брястовете на заспалия Съсекс "Тавикстокски институт по човешки отношения".
    Огромно значение в "новата музика" се придава на сложния барабанен бит, който въздейства силно на центровете в мозъка, отговарящи за концентрацията и вниманието. Ефектът на бита е съпоставим с т.нар. леки наркотици - слаб световъртеж, подтиснато съзнание, разтваряне на егото в емоциите и усещанията.
    Вторият поразяващ фактор е "БАС" - инструменти и електронни синтезатори, които произвеждат ниски и свръхниски (до 60 херца) акустични кол*бания. "БАС" въздейства на ликвора в гръбначния мозък и на адреналинно-инсулиновия баланс, като провокира неадекватна агресивност и повишено сладострастие. Погромите на рокфанатиците са пряко следствие от неговото влияние. С него се свързва и провокирането на суицида. Според статистиката "В първата половина на 20 в. в САЩ са се самоубили предимно престарели хора. Но от 1960 г. самоубийците започнали рязко да подмладяват. От 1972 до 1987 г. самоубийства сред тинейджърите скачат на 53 % (Лаврин А., "Хроники на Харон", М, 1995). Дали е случайно, че това съвпада по време с разцвета на "съвременната музика").
    Третият по сила фактор за "оглупяване" е светлината. Това е причината всяка уважаваща себе си група да мъкне със себе си по турнета десетки тонове светлинно оборудване. Цветни светлини, лазерни представления и "изстрели" - всичко това е предназначено за подсилване действието на звука, а стробоскопът например като цяло се е взел в "музиката" директно от кабинета на лекаря-хипнотизатор.
    Към силните психогени се отнася звукът на чинелите, имитиращ цимбалите, заимствани от финикийските екстатични танци. Тяхното използване в "техно" музиката премина на качествено ново ниво, където дори може да заглушат "баса" с неговото второ място.
    Всичко изложено дотук спомага за извода, че "новата музика" е силен психогенен "препарат", чието действие е основано на акустичното и аудиално въздействие върху човешкия мозък и жлезите с вътрешна секреция, в резултат на което се подтика съзнанието и е аналогично на постигнатото с леките наркотици състояние. Нейната задача е да се активират шизофреничната склонност чрез сферите на естетичното, както казва самият й създател - Адорно. "Не може да се каже, че в нея шизофренията има пряко изражение, но в музиката съществува отпечатък на стила, подобно стила на душевноболния. Индивидът е причината за собственото си разрушение. Той си мечтае за чудодейно осъществяване на обещаното, но в рамките на ежедневната реалност", допълва той.
    При това сходното състояние, предизвикано от леките наркотици и рока (с перманентната линия на поведение на рокмузикантите - тестове на песните, имидж в клиповете, личен пример с пропаганда на наркомания) способства в голяма степен да се свали психологическата бариера на аудиторията спрямо "класическите" наркотици.
    Защо им е нужно това? Има 3 отговора.
    Първо, рок-индустрията е един от най-печелившите "бизнеси". Търгувайки практически буквално с въздух (по-точно неговите кол*бания), се създават за момент астрономически състояния. Хонорарите на рок и поп звездите не са тайна за никого - от стотици хиляди до милиони долари. Колко заделят за себе си тези, които запалват "звездите"?
    Второ, както вече беше казано, новата музика е мощен пропагандатор на класическите наркотици. И това отново е милиони и милиарди долари. При това не си мислете, че тези милиони са разпределени между многобройни наркотърговци - основната част от наркопарите се държат здраво от група важни особи, изброени в посочената книга на Колеман.
    Трето, не трябва да се забравя социалната функция на музикалната наркотизация. Явлението "нова музика" не случайно съвпадна с бурните 60-те, когато буржоазната демокрация се цепеше по шевовете. В тоталното оглупяване на младежта "великите посветени", служещи на световната плутокрация, видяха единствената възможност да паразитират върху поробените народи. Преноса на младежкия бунт от социално-политическата сфера в сферата на дългите коси, мърлявите панталони и пушенето на трева, е тяхната немаловажна победа над човечеството и стъпка към установяването на Новия световен ред.   


- следва -
Активен
Неактивен Мила
Hero Member
*****
Публикации: 828

« Отговор #19 -: (Понеделник) 04 Юли 2016, 02:57 »

  След "Битълс" по света шестваха други "Made in England" рок групи, за които, по думите на Колеман, сътрудниците и последователите на Адорно създавали нови направления в рок музиката: Deep Purple, Rolling Stones, Pink Floyd, Led Zeppelin, Dire Straits, Black Sabbath, Iron Maiden, Queen, Def Leppard, Nazareth, Genesis - можете ли да си представите историята на рока без тези британски групи?!? Техният формат не е постигнат от нито една небританска група, с изключение на сатанинската рок-група KISS (Kids In Satan Service - деца в служба на сатаната), съставена от бивши руски православни юноши (Роуз С. "Св. Православие XX век." изд. Донского монастыря, 1992), създадена през 1973 г., както се говори, с участието на самия Кисинджър и е възможно да е кръстена в негова чест. Възможно е постоянното лидерство на британските рок групи, които са винаги на крачка преди световните подражатели, е скрито в това, че източникът на "вдъхновението" им е скрит зад мълчаливите и обвити с бръшлян стени на скромния изследователски център, потънал в дебрите на Съсекс?...
    Затъпелият човек се манипулира по-лесно. С.Роуз отбелязва много важна особеност на рок епидемията - опитът да ни се натрапва постоянно присъствие "по въздух" на рок музиката под формата на "музикален фон, който днес се чува навсякъде - в магазините, учрежденията, под формата на озвучаване на рекламите, информационните и др. съобщения, които получаваме чрез електронните медии".
    Когато в стая за непушачи някой запали цигара, му се казва, че трябва да я загаси. Колко добре би било, ако шест човека осъзнаят, че правото на тишина, на незамърсен с атоналната хармония на рока въздух е толкова важна, както и правото на чист въздух без тютюнев дим. Но нещо упорито противостои на това. Защо?
    Отговорът ще намерим в работата на С.Кара-Мурза "Манипулация на съзнанието": "За да се предотврати възможността от поява на собствени групи на елита (интелигенция) в масата на управляемите, то трябва масата да се лиши от тишина. Така на Запад възниква явлението, наречено "демокрация на шума".
    Създадено е такова звуково и шумово оформление на околното пространство, че средният човек практически няма достатъчни паузи с тишина, за да върже мисълта си докрай. Не може да се съсредоточи и е принуден да се хваща да подхвърлената му трактовка. Това е важно условие за неговата беззащитност срещу манипулацията на съзнанието. Напротив, елита цени високо тишината и има икономическите възможности да организира живота си извън "демокрацията на шума".

    (Лично вие, уважаеми читателю, често ли оставате насаме със себе си? Имате ли радиоприемник в колата си, и колко често той е включен?)
    Разбира се, че съм далеч от мисълта, че рока трябва да се забрани или изкорени. При цялото ми желание това не трябва да се прави - съществува колосална социална инерция, съществува и истината, че да се развали нещо е много по-лесно, отколкото да се поправи. Но им разлика между това да пийнете с приятели при риболов и да пиете непрекъснато. Така е и с рок музиката. Да, това е наркотик. Но и това може да се използва без да си създаваме непоправими вреди и да ставаме рок зависими.
    Просто трябва да се борим, рокът да не бъде фон на живота ви - именно тогава той е по-опасен от един рок концерт или от купон с "куфеене" И най-важното - трябва да се знае.
    Мнозина ще сметнат, че това са глупости, защото противоречи на здравия смисъл, пък и в историята на "Бийтълс" никъде не се споменава Адорно. Погледнато от една страна, "Бийтълс" е група от талантливи музиканти, владеещи ключа към сърцата на милиони хора, и която е протестирала против остарялата социална система с нейните богаташи, егоизъм, жестокост и насилие. Но сега да погледнем всичко това от друга страна. Ралф Еперсън, автор на книгата "Невидимата ръка или Въведение в историята през погледа на заговора" цитира думите на американския писател Гари Алън: "Младежта вярва, че се бунтува против Системата и институциите, които владеят и управляват медиите и звукозаписните компании, които превърнаха рок музиката и нейните ползватели в могъща сила на американския живот". Ще добавим - не само на американския. Според Колеман: "Това е бил щателно разработен от неуловими заговорници план за въвеждането на свръхразрушителен елемент в голяма целева група от населението, чието съзнание да се промени против волята й". Адорно и неговият Странфордски изследователски институт, създали специален младежки сленг (думите "тинейджър", «cool» и др. са измислени от учени-социолози), нов стил на обличане и мода в прическите, въобще на нов стил на живот - битници, хипари, т.нар. "разбито поколение" като по този начин са очертали границите на целевата група за въздействие, обхващаща милиони младежи. Така западната младеж и особено американската, е подложена на радикална революция, въпреки че повечето смятат обратното - че младежта е организирала тази революция. Буквално след минути при кацането си на летище Кенеди, ливърпулската четворка става свръхпопулярна с помощта на средствата за масова комуникация. Впоследствие рок концертите стават задължителен елемент от ежедневието на американската младеж. Заедно с тях пропорционално нараства и употр*бата на наркотици сред младежта - дяволската въртележка на тежките ударни звуци заглушава съзнанието на слушателите й до степен да могат лесно да бъдат убедени в ползването на новия наркотик и то, защото "всички правят така". По същото време химик от швейцарската фармацевтична компания «Sandoz» синтезира ерготамина - един от най-мощните и променящи съзнанието наркотици. Известната ЛСД - лизергиновата киселина. Новият "чудо наркотик" се разпространява бързо с "пробни" опаковки, раздавани безплатно в колежите и на рок концертите във всички щати на Америка. Въпреки очевидно нарасналото разпространение на наркотиците, "Управлението за борба с наркотиците в САЩ не се намесва в ситуацията. Естествено, по-възрастното поколение се възмущава, но насочва гнева си не към източника на разпространение на наркотичното зло, а към последствията от наркоманията.
    Не е случайно, че названията на някои песни на първопроходците "Бийтълс" има скрит наркотичен подтекст. " Жълтата подводница" се свързва с ЛСД, "Хей Джуд" с наркотика метадрин, "Ягодовите полета" - с опиумния мак, често засаждан сред ягодовите насаждения, "Норвежката гора" - с марихуаната.
    Не може да се рекламира, но пък може да се обсъжда.
    Затова се организират всевъзможни телевизионни програми за обсъждане, където в преки предавания групите рекламират наркотични вещества в хода на разговора, а участниците в шоуто демонстрират различните гледни точки. Подробни статии във вестниците също разглеждат този проблем. Така обсъжданият въпрос се набива здраво в съзнанието на публиката. Освен това по-възрастното поколение и младежта възприемат различно тази информация, поради което медиите се изказват разбираемо само за младите. И т.нар. война с наркотиците е фарс, защото хващат само тези, които се опитват единично да влезнат в този бизнес или случайни малки партии. Истинските владетели на наркобизнеса изобщо не са представители на развиващите се страни, пък и наркотиците обичайно се пренасят на големи партии под надеждно прикритие.
    Ако все пак сте съгласни с това, че младежката революция от 60-те е щателно планирана акция, възниква въпросът - защо е направено всичко това?
    Заради парите и управляването на масите. Търговията с кол*банията на въздуха носи астрономични състояния, при това доходите превишават многократно разходите. Въпреки, че музиката не е "стока от първа необходимост", от нея се хранят огромно количество музиканти, продуценти, промоутъри, звукозаписни компании, медии и пр. Още по-голям доход дава търговията с наркотици, която в западните страни е тясно свързана с музиката. И най-важното - чрез засиленото очерняне на фашизма и комунизма, западните учени и политици създадоха нова форма за тотален контрол над личността.
    Превод: Анита

http://uznai-pravdu.com/viewtopic.php?t=418
Активен
Неактивен форум
Hero Member
*****
Публикации: 3754

« Отговор #20 -: (Събота) 08 Октомври 2016, 15:50 »

Кинг Даймънд, уикипедия:

Религия

Цар Каро е последовател на Сатанизма, който не счита за религия, а за философия, по която е живял още преди да прочете Сатанинската библия на Антол Лавей. Майкъл Мойнихан го нарича "един от единствените изпълнители на 80-тарския сатанински метъл, който е повече от просто позьор с дяволска визия, за да шокира хората". Кинг изразява загриженост, че религията е довела толкова много хора до това да се избият и унищожат помежду си. Той казва, че не може да проумее защо религията е причинила толкова много смърт и разрушение, след като е логически невъзможно да се докаже присъствието или отсъствието на който и да е бог. Той казва, че е стигнал момент в живота си, в който напълно се е отказал от вярването в каквито и да е религиозни неща.




Едно от писмата на Мила към мен, малко преди да изчезне. Мисля, че го беше споменала в онази тема за Херметизма, която се превърна в тема по всичкология:


"С две думи. Макар, че ти ще видиш и сам. Монарха поп Каро пише в песента за мумия, която героя му намира в катакомбите на църква... мумията на Христос. Катарите, знаеш това са богомилите. Когато са ги обсадили в Монсегюр, са помолили за отсрочка. Извършвали са ритуал на 15 март, предполага се че за това им е била нужна отсрочката, после ги изгарят..  повечето... Криели са нещо. Някои са се измъкмнали. И ето какво пише в статията (явно е нескопосано преведена, но нищо. Тепърва ще търся сериозна информация. Тук попаднах съвсем случайно):
 Смущаващото известие от Свети Луи

В литературните източници е останало едно много загадъчно свидетелство от Жан дьо Жоанвил. На преклонна възраст прочутият благородник записал, че веднъж крал Луи IX споделил с него: "тържествено как неколцина албигойци са ходили граф дьо Монфор...и са го повикали да види тялото на Христос,превърнало се в ръцете на техния проповедник в мъж от кръв и плът".  


И друго... Под крепостта Монсегюр, както и на много подобни места (аз се намирам съвсем близо до подобно... ) има подземия, катакомби. Богомилите  са ги ползвали. Монсегюр  е строен от тях...
Тук насреща ми в далечината има друг такъв хълм също със стара крепост, в планината Монтсени... Хълма е точно с формата на пирамида. През  прозореца си го виждам. Сайтовете, които намерих за този хълм тук са само на каталунски и френски.
И сега:
В песента е споменато, че главния герой попада в църква, на която пише:"Това място е ужасно"... Във втория линк, който ти пращам (също посветен на Монсегюр и областта, в която се намира крепостта) пише... :
Последното ме задължава да се върна към разказа за абата и неговата църква, която носи името „Мария Магдалена“ и това, че още на прага ще почувстваме неясна тревога. Над входа абатът наредил да издялат следния надпис на латински: „Това е ужасно място“. Малко по-надолу  следват ситни букви на шифрована анаграма: КАТАРИ, АЛБИГОЙЦИ, ТАМПЛИЕРИ – РИЦАРИ НА ПРАВЕДНАТА ЦЪРКВА. Невероятно, но – факт!

"


Сега, след като най-накрая материала на Марк Пасио е достъпен за изследване и обмисляне тук -> Марк Пасио: Естествен Закон <- фактът, че Цар Каро (King Diamond, с истинско име Ким Питърсън) е сатанист, добива нова и многозначителна светлина, и то именно в светлината на настоящата тема.

Друг интересен факт е... че Марк Пасио също има своя метъл група - The Founders.

https://www.youtube.com/watch?v=ESyaWJAvn1E



В светлината на тази тема, този превод, от сайта Проект АЛБАТРОС, на читателя му е ясно как и с каква цел е била сформирана бандата на Марк Пасио, предвид това, че е бивш свещеник в Църквата на Сатана.

Точно както Кинг Даймънд е сатанист, и една от най-известните живи рок легенди от 80те до днес.

И много други... както можете да прочетете в първите постинги на тази тема. На други места съм насочвал и към други сатанисти от Системата - Лайбах.


На снимките виждате групата Лайбах [Laibach]. Те са съвременните жреци на нацизма. Онези от вас, които разбират езика и похватите на илюминати, знаят какво означава това - това означава буквално жреци, проповедници. Имат свой огледален образ в лицето на Рамщайн [Rammstein]. По съдържание двете са едно и също, но двете жречески групи имат различна социална насоченост.

Лайбах са творците на озвучаването на последните два филма с нацистка пропаганда от Холивуд: Желязно небе, и Желязно небе 2.


Лайбах промениха логото си специално за втория филм, за да прилича на логото на филма. За първия филм логото им беше почти идентично с това на огледалния им образ Рамщайн.

Фронтменът им се изживява като и проповядва от името на Черния Исус. Тези два дни - 19ти и 20ти август, 2015г, в които символично подготвях публикацията на тази тема, Лайбах стават първата група от рода си, която има разрешението да направи двудневно турне в Северна Корея, по покана на Ким Чен Ун, по случай смяната на часовото им време (за което би трябвало да сте чули).


http://xcombg.net/index.php?topic=1330.msg28022#msg28022




Наложи се да изоставя превеждането от Проект АЛБАТРОС тъкмо преди един много важен момент - историята на групата Нирвана.
Активен

Неактивен форум
Hero Member
*****
Публикации: 3754

« Отговор #21 -: (Събота) 08 Октомври 2016, 15:59 »

С Мила обсъждахме именно тази песен, която съм превел тук:

http://xcombg.net/index.php?topic=599.msg31375#msg31375
Активен

Неактивен Dora
Hero Member
*****
Публикации: 1964
Пол: Жена
Не разменям човечността с патриотизъм!

« Отговор #22 -: (Вторник) 03 Януари 2017, 00:07 »

Само дати кажа, че единствените органи, които растат до края на живота ни, са носа и ушите, другите стареят.

После:
Хипи, наричано още хипи движение или хипарство (на английски hippy или hippie – моден, стилен) е младежко движение, което възниква в САЩ през 60-те години на XX-ти век и постепенно запада след 70-те години, макар че и до ден днешен съществуват хипита в отделни страни и райони. Движението е наричано от някои социолози „Фройдистки пролетариат“[1] поради сексуланата си освободеност и някои иноваторски идеи.

Съществуват редица противоречия, неяснота и различия в мненията що се отнася до изясняване същността на хипи движението. Някои изследователи считат, че то е по-скоро културно, отколкото политическо явление, докато други го характеризират като изцяло религиозно. То придобива ярък политически оттенък заради протестите срещу войната във Виетнам, но същевременно с това има културни и философски импликации, защото диктува нови тенденции в модата, музиката, изобразителното изкуство и литературата. Влечението към източните религии, мистиката и шаманизма придават на хипарството и религиозно измерение.

Не ми казвай, че като шепа хора си играят на богове, то всички са такива. Защото има хора по-властни,с добри намерения също.

Активен

I have no fear for atomic energy 'couse none of them can stop the time!
Удивително е колко различни са хората. Едни не чуват какво казваш, други чуват какво мислиш.
Неактивен форум
Hero Member
*****
Публикации: 3754

« Отговор #23 -: (Вторник) 03 Януари 2017, 00:15 »

Не съм казал, че всички властни хора са със зли намерения.

Това, което материалът изтъква, е че хипи-културата е социален проект на ЦРУ, част от гигантската "империя от проекти" МК-Ултра, занимаващи се с контрол над съзнанието на индивида и масите като цяло.

Аз също слушам рок и метъл музика. Но ЗНАМ какво слушам, и какво искат да ми кажат с това, което чувам. Въобще не се правя, че има нещо положително в тези ми предпочитания.

И това е разликата.



Хипи-културата е нещо, което по никой начин не може да съществува самостоятелно или да се породи от само себе си, защото това е система от непълноценни и осакатени вярвания, тоест културна манипулация с единствената цел да използва последователите си в съвършено различна посока, която те не осъзнават. Това е един рафиниран фабрикат - един кетчуп.
Активен

Неактивен форум
Hero Member
*****
Публикации: 3754

« Отговор #24 -: (Вторник) 03 Януари 2017, 00:27 »

Между другото, аз съм програмиран да слушам такава музика. Подробно съм изследвал моментите от възпитанието си, които са породили в мен предпочитание в тази посока.

Самата музика на 60те и 70те и всичко, което се корени и произлиза от нея, е отрова. Всъщност в този период тотално се слага край на истинската музика (класическата и народната музика, при изпълнение на живо), и оттогава насам се произвежда само и единствено отрова.


Но всяка отрова е просто това - отрова, без допълнителен негативен товар към себе си. В медицината от отрова се правят лекарства, освен това всички змии използват отрова, за да живеят и оцеляват. Змиите са имунизирани към отровата си. Вараните са имунизирани към токсичния ад на собствената си слюнка. Слюнката на човека не е по-малко отровна от тази на варана, но не го убива. Всяко едно дърво използва латекс в смолите и соковете си, който е силен инсектицид, но не е токсичен за дървото.



Модерната музика е отрова и е пагубна за човека - ДА - но не за всички хора. Има хора, чието същество е изградено около тази отрова и чието същество е направено, за да се възползва от нея - като змиите и вараните от примера по-горе.

Аз например съм един такъв човек, защото съм програмиран още преди да се родя да слушам такава музика. Организмът ми е реагирал на факта на тази отрова, която го чака във външния свят след раждането, като се е пригодил към нея. След раждането музикалното ми програмиране е продължило, и младият ми организъм е израснал така, че да вписва обстоятелството на тази отровна музикална среда в начините си за оцеляване и да се възползва по определени начини от всичко налично - дори и да е отровно.



Така че всеки такъв музикално-културен проект на ЦРУ си има давност - защото човек се приспособява много бързо и новите поколения се променят, като отровата за предишните вече не е толкова ефективна срещу следващите.

Но ако си мислите, че човек е същото, каквото е бил преди да бъде обработен с тази отрова - дълбоко се заблуждавате. Загубите за човешката същност в следствие прочистването на живите изпълнения на класическа и народна музика са неизмерими.
Активен

Неактивен Dora
Hero Member
*****
Публикации: 1964
Пол: Жена
Не разменям човечността с патриотизъм!

« Отговор #25 -: (Вторник) 03 Януари 2017, 07:21 »

А, да бе, класическата и народната музика също са програмиране! Но правилно, синхронизиращо. Четох, че пак японците са изследвали музиката на Дънов и била на по-високо ниво, просто. И не разбирам, след като са част от цялото, защо пак ги делиш. Дънов казва, че всичко е заради баланса. Ако си негативен днес, чети духовна книга, ако си прекалено позитивен- послушай малко метал. Какъв е толкова проблема. Някой хора са много наелектризирани и им трябва да си набавят магнетизъм, други обратното. Не разбра ли вече, че аз изследвам природата/живото, а ти синтетиката, Форум. Злото е до време, Доброто е Вечно.
« Последна редакция: (Вторник) 03 Януари 2017, 07:37 от Dora » Активен

I have no fear for atomic energy 'couse none of them can stop the time!
Удивително е колко различни са хората. Едни не чуват какво казваш, други чуват какво мислиш.
Неактивен форум
Hero Member
*****
Публикации: 3754

« Отговор #26 -: (Вторник) 03 Януари 2017, 07:36 »

Трудно ти е да приемеш, че изследвам всичко?

Прочете ли всъщност статията? Или счете, че не ти влиза в интереса?

Може би аз просто по-често считам, че някое нещо ме интересува.
Активен

Неактивен Dora
Hero Member
*****
Публикации: 1964
Пол: Жена
Не разменям човечността с патриотизъм!

« Отговор #27 -: (Вторник) 03 Януари 2017, 07:51 »

? Не изследваш всичко. Иначе нямаше да гониш хората на поразия от това което си създал, а щеще да си търпелив, за да видиш още части от Истината. Като чета логиката и 3 пъти си кажа Не,не и не, след това преминавам на скоростно четене, отгоре. И си казвам мнението накрая. Не искам и да вниквам в тази заблуда, защото вече я знам, изследвала съм я. По принцип- всяко растение и животно, е развито до някакво ниво на чувства и е останало там в еволюцията. Ти си папагал- повтаряш нещо, което не разбираш достатъчно и искаш някой да го оспори, за да ти отговори на някой въпрос. Като си птичка, обаче не можеш да летиш още Smiley

Папагалоподобните (Psittaciformes) са разред включващ около 342 вида птици, най-често групирани в две семейства: Какадута (Cacatuidae) и Папагали (Psittacidae). Те са дребни и средни по размери птици; много от видовете имат ярко и многоцветно оперение. Всички представители на разреда притежават характерните извити надолу човки, чиято горна половина е подвижно свързана с черепа. Пръстите на краката са групирани два напред и два назад, подобно на кълвачите.

Някои систематики поставят таксона Loriinae като трето семейство (вместо като част от Psittacidae) или струпват Cacatuidae и Psittacidae в едно голямо семейство. По-разпространеното виждане е, че Cacatuidae се отличават достатъчно—с подвижния си гребен, различна подредба на сънните артерии, жлъчен мехур, различни черепни кости и композиция на перата,—за да бъдат разглеждани като различно семейство.
Активен

I have no fear for atomic energy 'couse none of them can stop the time!
Удивително е колко различни са хората. Едни не чуват какво казваш, други чуват какво мислиш.
Неактивен форум
Hero Member
*****
Публикации: 3754

« Отговор #28 -: (Вторник) 03 Януари 2017, 08:02 »

Никога не съм си позволявал да казвам "Не, не, не", когато научавам истината за нещо, което е част мен, и когато тази истина не ми харесва.

И никога не съм се двоумял да я свеждам до вниманието на останалите.

Съболезнования за илюзиите ти.
Активен

Неактивен Dora
Hero Member
*****
Публикации: 1964
Пол: Жена
Не разменям човечността с патриотизъм!

« Отговор #29 -: (Вторник) 03 Януари 2017, 08:31 »

Написах- логиката. Не истините. И го прочетох до края, и се вижда, че катоизследваме птиците, правим мъртво подобие на тях. Аз обаче продължавам напред, за да разбера цялата система.
Активен

I have no fear for atomic energy 'couse none of them can stop the time!
Удивително е колко различни са хората. Едни не чуват какво казваш, други чуват какво мислиш.
Страници: 1 [2] 3   Нагоре
  Изпечатай  
 
Отиди на:  


Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2011, Simple Machines  Theme KurtLarVaDisi
© Copyright 2012 - 2017 XCOMBG.NET

конспирация манипулации езотерика окултизъм НЛО извънземни духове сънища окултен конспиративен видения духове нематериален паранормални