Страници: [1] 2 3   Надолу
  Изпечатай  
Автор Тема: ПРОЕКТ АЛБАТРОС  (Прочетена 2543 пъти)
0 Членове и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
Неактивен форум
Hero Member
*****
Публикации: 3754

« -: (Сряда) 20 Април 2016, 01:51 »


http://www.projectalbatross.com/wp-content/uploads/2013/02/cropped-albatrossHeader42.jpg
ПРОЕКТ АЛБАТРОС

Отново съм тук, за да ви докажа, че "Истинският свят" въобще не е истински! Всичките ви рок-звезди от 80-те са едни и същи хора под прикритие, военните ни лидери се играят от телевизионни водещи, Джеф Гордън и Джими Джонсън се играят от Много известни актьори, Клиф Бъртън никога не е умирал и дори ФБР казва, че Никой* не е умирал в престрелката в известното училище "Sandy Hook"! Всичко това и повече само на един клик разстояние...

* Игра на думи - Никой е умрял в престрелката, защото никой никога не е виждал жертвите през живота си и никой не знае откъде са се появили, за да бъдат застреляни...




Проект "Албатрос" е блог, посветен на американското задкулисие и следователно на голяма част от световното задкулисие.

Бутоните от сайта, след "Заглавна страница", се превеждат както следва:

Известни личности; НАСА; Психо операции; Често задавани въпроси; ЦРУ / нацисти / МК Ултра; Класически операции; Списък с факти за 9/11; Лъжи; Кой е Обама?; Публикации




Смятам да започнем със следната статия, и малко превю от съдържанието й...





админ, 7 Септември 2013г




...Светът е шибан и дори няма смисъл да се опитвам, крещяха тези банди към американската младеж.

Разбирате ли, ако има каквато и да е радикална расистка група от какъвто и да е цвят на кожата, те вероятно са инфилтрирани или просто управлявани от ЦРУ. Основния план на Н.С.Р. е да създаде хаос вътре в популацията на населението. Това се прави основно по расовата линия като се създават масивни проекти. OJ, бунтовете в Лос Анджелис и твърдия (хардкор) гангстерски рап бяха разработени с цел още повече да разделят черното общество от бялото общество. Само че, както е с всеки експеримент, накрая получиха някои последствия, с които не бяха готови да се справят. Защото виждате ли, гангстер-рапа беше измислен, за да се хареса на градските деца и за да се създаде един вид стена между центъра на градовете и градските околности.

Бел.прев: Защото в Америка живеят в мегаполиси.

Само че, когато белите деца чуха тежината и агресивността и когато осъзнаха, че на родителите им въобще не им харесва, те изведнъж прегърнаха рапа. ЦРУ се опитаха да контрират тази вълна на феномена "бял рап" като въведоха черен национализъм в много от по-известните представления. Някой помни ли, когато групата Public Enemy (обществен враг, бел.прев) изпълнваха марша "Ислямска нация" на представленията си? Това беше опит да се държат белите деца настрана, само че всичко което се получи, беше една тълпа бели деца, които искаха да са черни. В крайна сметка те осъзнаха, че за да създадеш съвършения рапър, той трябва да бъде бял и трябва да бъде ОГРОМЕН. (Сещате ли се за Еминем?)

Преди правителството да осъзнае, че може просто да експлоатира начина, по който белите деца харесваха рапа, от правителството решиха, че трябва да се появи нов звук, такъв че никой освен белите деца да не го харесва, нещо в което всяко бяло дете да може да се разпознае...
« Последна редакция: (Сряда) 20 Април 2016, 01:57 от форум » Активен

Неактивен bojinkata
Hero Member
*****
Публикации: 6896
Пол: Мъж
мислите определят съдбата ти

« Отговор #1 -: (Сряда) 20 Април 2016, 11:22 »

Още една интересна тема! Никой музикален изпълнител - певец или музикант не прогресира, ако не изпълнява "указанията" на правителството в сянка! Това, което се набива в очи са задължителни сексуални послания на изпълнителите! Трябва да пеят полуголи или достатъчно съблечени! Текстовете са отделна тема!
Активен

bojinkata
Неактивен umbra
Sr. Member
****
Публикации: 419

« Отговор #2 -: (Сряда) 20 Април 2016, 15:04 »

То да беше само с музиката здраве му кажи. Във всички сфери на 'халтурата' е така.
Активен
Неактивен форум
Hero Member
*****
Публикации: 3754

« Отговор #3 -: (Неделя) 24 Април 2016, 00:37 »

Сега ще се потопя в тема, която е близка на сърцето ми и наистина ме натъжава това, че ще трябва да ви представя тази информация, защото в процеса на изследване загубих много от любимите си герои. Прекарах дълги нощи, опитвайки се да отсея цялата налична информация. нека бъда ясен от началото, аз вероятно ще ви кажа някои неща за музикалните ви идоли и икони, които ще ви се заиска никога да не бяхте научавали. Първата ви реакция вероятно ще е да ми се ядосате и да предположите, че навярно мразя идолите ви и си измислям всичките тези неща. После, много хора ще поискат доказателства, достоверни доказателства. За нещастие, цялата цел на проекта МК УЛТРА е да не бъде прихванат и ако някой прозре плана, умират хора и изчезват свидетели.

Принс е бил УБИТ! Разкрил е НАЙ-СТРАШНАТА ТАЙНА преди КРАЯ!
Алтернативният изследовател Марк Дайс  твърдят, че Принс е убит от Илюминатите чрез това, което е известно като „кръвно жертвоприношение“ – ритуално убийство, което в последствие е замаскирано като предозиране с дрога.
Според Дайс мистичната организация е убила и редица други любими звезди, които са си позволили да разкрият опасни истини.
Техни жертви са Хийт Леджър, Пол Уокър, Кърт Кобейн, Робин Уилямс, Уитни Хюстън, Филип Сеймор Хофман, и най-вече Майкъл Джексън. Всички те са се осмелили да оповестят тайни на върхушката или на техните корпоративни слуги и са се превърнали в жертви на „кръвно жертвоприношение“, а тяхното убийство е замаскирано като инцидент, предозиране или естествена смърт.
Но ето какво разкри големият Принс. Това е интервюто, което му донесе смъртната присъда.
Това е малко известно интервю на Принс с журналиста Травис Смайли от 2011.
В интервюто Принс разкрива, че има план за депопулация на планетата, който е в пълен ефект. Той разкрива, че това се постига с т.нар. КЕМТРЕЙЛС .Принс е категоричен, че структурирано пръскат хората с отрова от самолетите. Той заявява, че има информация, че точно това причинява многото болести, с които населението е  незабележимо избивано. Той многократно е слагал скрити послания в музиката си. Какво според вас значи „ПУРПУРЕН ДЪЖД“!?
Принс разкрива, че точно Илюминатите – всемогъщо общество, което буквално отглежда хората като „зеленчуци в парник“ и ни пръска с различни химикали!
ВИЖТЕ ИСТОРИЧЕСКОТО ИНТЕРВЮ НА ЗВЕЗДАТА:

http://webnovinar.com/2016/04/22/%D0%B1%D1%83%D0%BC-%D0%BF%D1%80%D0%B8%D0%BD%D1%81-%D0%B5-%D0%B1%D0%B8%D0%BB-%D1%83%D0%B1%D0%B8%D1%82-%D1%80%D0%B0%D0%B7%D0%BA%D1%80%D0%B8%D0%BB-%D0%B5-%D0%BD%D0%B0%D0%B9-%D1%81%D1%82%D1%80%D0%B0/


Когато си имате работа със секретни операции, няма неоспорими доказателства, само случайности, които, разбира се, не съществуват. Случайност е просто другата дума за следа, която сочи в правилната посока. Веднъж щом откриете интересен човек и следвате тледите му, "случайностите" започват да се пръскат по шевовете. Нищо от това, което пиша, не е било официално "доказано" до сега и вероятно никога няма да бъде, секретните операции рядко се признават публично.

Бел.прев: Всъщност тази книга, с частични преводи тук, съдържа достатъчно доказателствени материали. И то под формата на директни, непосредствени свидетели.

Ако се окаже, че не можете да продължите, просто напуснете и след като преодолеете този етап на гнева, въртене се и прочетете отново с по-отворено съзнание. Историята е удивителна, но за разлика от лъжите, с които са ви закърмили, всичко това всичност започва да придобива смисъл, защото нещата, които никога не сме знаели, че са взаимосвързани, се показват като едно цяло. Помнете - не убивайте вестоносеца, аз съм тук само, за да просветля.

...
Активен

Неактивен форум
Hero Member
*****
Публикации: 3754

« Отговор #4 -: (Неделя) 24 Април 2016, 02:23 »




Предстои ни да се отправим на музикално пътешествие, което започва в Южна Калифорния, но се корени в нещо далеч по-злокобно. (Прочетете повече за МК УЛТРА тук)

След Втората Световна война САЩ импортирали повечето от топ-нацистките учени (включително Менгеле, по прякор "д-р Грийн") в Америка, което е наречено Операция Кламер, в която на всички са дадени нови имена и псевдоними. След това вливане на нацистки учени била създадена НАСА, с цел да тества нацистките ракети, и ЦРУ създало проекта МК УЛТРА, както и други проекти, който използвал нацистки техники за брутално мъчение и наркотизиране, с цел на практика да се разчупи на парчета личността на един човек и да се контролират под-личностите, които те създали. Чрез опит-грешка тази техника била разработена до съвършенство през 40-те години тук в Америка. В пълна тайна, ЦРУ / ФБР (и приятели) създали нелегални програми с цел на практика да се инфилтрира определена част от обществото и така да прокарат плановете си в главите на американския цивилен народ. Ако ЦРУ можело да контролира най-популярните музиканти на съвремието, те можели с голяма ефективност да прокарват посланията си до младежта, без никой да се усети. Всъщност, само когато започнете да много внимателно да наблюдавате музикантите в периферията, ще можете да видите воалът на заблудата, който е бил хвърлен като риболовна мрежа в морето от хора.

Вече знаем, че през 50-те години МК УЛТРА се установил в университета Корнел (Cornell University) и в програмата се използвали мъчение, електрошок и LSD за експериментиране най-вече върху недоброволни субекти. Завеждащият тези МК УЛТРА операции в Корнуелския университет бил Алберт Баез (Albert Baez). Той имал дъщеря на име Джоан Баез (Joan Baez), която станала известна музикантка и която призна, че баща й ритуално я насилвал като дете. Разбира се, днес вече знаем, че повечето ритуално насилване е просто методът за предпочитане при контрола над ума и виждайки, че баща й бил завеждащия операциите на МК УЛТРА в Корнуел и това, че тя е била насилвана, означава, че е повече от вероятно тя да е била марионетка на режима на ЦРУ. Тя може и да помни насилването, но не помни нищо от множеството различни личности, които са се отцепили от нейната по време на това насилване. Знаем със сигурност, че бащата на Джоан Баез е бил замесен с МК УЛТРА в Корнуел, и също знаем със сигурност, че тя твърди, че е била ритуално насилвана от баща си. Също така знаем, че е изградила кариера на много известна и много влиятелна музикантка и активистка в по-късните си години.

В края на 50-те един млад студент по психология се справял добре в Корнуел и явно спечелил благоразположеността на г-н Баез и кохортите му. Защото, виждате ли, след като се дипломирал почти на върха на *урса си през 1959г, вместо да преследва изгряващата си кариера в психологията, той захвърлил всичко и се преместил на запад с надеждата да стане известен музикант. Той бил Питър Яроу (Peter Yarrow) от "Питър, Пол и Мери" и не само, че продължил кариерата си като известен музикант с диплома по психология от университета на МК УЛТРА, но освен това написал и песничката за деца "Облачко магическият дракон", в която се пее за хартия, облачета и измислени земи, но не става дума за наркотици.

Бел.прев: Питър, Пол и Мери е американска поп-фолк група.


Много подобно на Джоан Баез, Питър Яроу също подкрепя музикалната си кариера със социален активизъм.


http://www.projectalbatross.com/wp-content/uploads/2013/09/Laurel_Canyon.jpg
ПРОЕКТ АЛБАТРОС

Лаурел Канион / Лавров каньон (Laurel Canyon)


Но нещо по-голямо се мъти в калифорнийския квартал Лавров каньон, който се намира в холивуд Хилс (Hollywood Hills). С неговите покрити с дървета и виещите се пътища, наистина е като самообособен квартал в мир и усамотение. През 60-те години много известни неща започвали точно от там, от това малко, скрито общество. Музиканти навсякъде от САЩ, Канада и Англия се местели да живеят в Лавровия каньон. Само че, странното нещо около това е, защо са избирали Южна Калифорния.

"Всички тези хора се събрали почти едновременно на виещите се, тесни пътища към Лавровия каньон. Те идвали отвред страната - въпреки че от Вашингтон имало най-много хора - както и от Канада и Англия. Те отишли там, въпреки че по онова време в Лос Анжелис нямало развита поп-музикална индустрия. Те отишли там въпреки това, че по онова време там нямало никакви жииви сцени за поп музика. Те отишли точно там, въпреки че нямало никаква ясна причина за това.

На ден днешен, разбира се, за един обещаващ бъдещ музикант има много смисъл да отиде в Лос Анджелис. Но по онова време, музикалните центрове на световната музика били Сиатъл, Детройт и Ню Йорк. Разбирате ли, не музикалната индустрията привлякла тълпата в Лавровия каньон, а по-скоро самата тълпа, която безпричинно отишла в Лавровия каньон, превърнала Лос Анджелис в епицентър на музикалната индустрия. Тогава на какво да отдадем това безпрецедентно събиране на бъдещи музикални суперзвезди в хълмовете над Лос Анджелис? Какво е било онова, което ги е вдъхновило, всички тях, да се упътят на запад? Може би Нийл Йънг (Neil Young) го е казал най-добре, когато казал на един интервюиращ, че в действителност не бил могъл да каже защо се запътил към Лос Анджелис около 1966г; той и други "просто ходели натам като овце".

Едни от първите, които стъпили на сцената на Лавровия каньон е Джим Морисън (Jim Morrison), енигматичният вокалист на Дорс (The Doors). Джив бързо станал едина от най-големите икони, една от най-противоречивите, любими на критиците влиятелни личности, заселила се в Лавровия каньон. Много любопитно обаче, самопровъзгласилият се "цар-гущер" също така има и друг подстъп към славата, въпреки че никой от безбройните му хроникьори не смята, че това е от значение за кариерата му и евентуално за смъртта му в крайна сметка: той е синът на адмирал Джордж Стефан Морисън (George Stephen Morrison).

И така, дори докато бащата активно планира изфабрикуването на инцидент, който по-късно ще бъде използван за бързото ускоряване развитието на една нелегална война, синът се позиционира така, че да се превърне в икона на хипарските тълпи, обявяващи се против войната. Няма нищо необичайно в това, предполагам. Това в крайна сметка, както знаете, е малък свят и така нататък. И историята на Джим Морисън не е като да е уникална по някакъв начин."

Според уикипедия: "Джордж Стефан Морисън" (7 Януари 1919 - 17 Ноември 2008) бил контраадмирал и военноморски авиатор във флота на САЩ. Морисън бил командир на военноморските сили на САЩ в залива Тонкин по време на инцидента в залива Тонкин през Август 1964г, който отприщил известната Виентамска война. Той бил бащата на Джим Морисън, вокалистът на рок-бандата Дорс."






http://www.projectalbatross.com/wp-content/uploads/2013/09/frank-zappa.jpg
ПРОЕКТ АЛБАТРОС

Човек, който явно знаел точно как се играе играта!



Бел.прев: На картинката пише: "Илюзията за свобода ще продължи дотогава, докогато има печалби от това да се продължава илюзията. В момента, в който илюзията стане твърде скъпа за поддържане, те просто ще развалят сцената, ще дръпнат пердетата, ще разчистят столовете и масите и ще видите тухлената стена на гърба на театъра".

Цитатът, който авторът цитира, ще продължи...
Активен

Неактивен форум
Hero Member
*****
Публикации: 3754

« Отговор #5 -: (Неделя) 24 Април 2016, 06:11 »

По време на раннните години на апогея му, бащината роля за Лавровия каньон се играела от ексцентричната личност, позната като Франк Запа (Frank Zappa). Въпреки че той и различните състави на неговата банда "Mothers of Invention" така и непостигнали комерсиалния успех на бандата, оглавявана от адмираловия син, Франк бил много влиятелна фигура сред съвременниците си. Пребиваващ в жилище, наименувано "Дървената колиба" - което се намирало точно в сърцето на Лавровия каньон, на кръстопъта на булевард Лавров каньон и улица Лукаут Маунтин - Запа бил домакин на практически всеки музикант, който преминавал през каньона от средата до края на 60-те години. Той също така сключвал договори с безброй изпълнители от името на многото си звукозаписни студия, базирани  в Лавровия каньон. Много от тези договори били доста чудновати и някак си неясни личности (например Капитан Говеждо Сърце и Лари "Дивака" Фишър), но някои от тях, като например психеделичния рок-музикант Алис Купър, по-късно се издигнали до звездното небе.


Бел.прев: Алис Купър е един от най-старите бащи на модерния рок и хеви метъл, с който съм имал доста "лична", така да кажа, комуникация.
За първи път бях на негов концерт в София през 2000г, когато бях на 10 години, на премиерата на новия му тогава албум Брутална планета.
За втори път имах среща с него на Каварна преди около 8 години, не помня точно. Бях в тълпата сравнително близо до сцената. В един момент от шоуто си реши да хвърли огърлица на феновете (гердан от едри бели топчета). Огледа се с питащ поглед в околните хора, докато пееше, но изведнъж се извърна надясно и фиксира погледа си точно в моите очи. С поглед ме попита дали съм готов. Моите ръце бяха нагоре във въздуха и с тях му направих жест "Давай!", и той я хвърли бавно, опитвайки се да уцели точно мен. Пред мен обаче имаше глиган, който скочи, закачи я и развали траекторията, след което се оказах като посадена палма в море от глигани, търсещи я по земята. Алис Купър ми направи измерващ поглед. Не в смисъла, че го е движел, а в погледа му имаше опит за оценка на характера ми и прочетох изненада, че не съм направил никакво усилие да хвана огърлицата, ако не падне точно в моите ръце. Имаше много живи, "говорещи" очи, или поне бяха такива, докато е на сцената. Беше запомнил къде се намирам и срещахме погледите си още един-два пъти преди неговата част от концерта да свърши.

Абсолютно всичко в музиката му е МК УЛТРА материал.

При условие, че Запа е бил, според много свидетелства, суров авторитарен маниак на тема контрол и поддръжник на военните действия на САЩ в Югоизточна Азия, може би не е изненадващо, че не е изпитвал привързаност към младежкото движение, за чието отглеждане е помогнал. И може би ще сме прави, ако кажем, че бащата на Франк също не го е било много грижа за младежката култура на 60-те, при положение, че Франк Запа бил, в случай че сте се питали, специалист по химическа война, причислен - къде другаде? - към Арсенал Еджууд (Edgewood Arsenal).


Бел.прев: От уикипедия: Експериментите върху хора в Арсенал Еджууд - От 1948г до 1975г, Химическия корпус от армията на САЩ извършвал засекретени изследвания върху човешки субекти в Арсенал Еджууд в Мериленд (Edgewood Arsenal, Maryland). Целта била да се оценят последствията от малките дози химически бойни вещества върху военния персонал и да се изпробват защитни облекла, фармацевтични материали и ваксини. Малка част от тези изследвания спадали към психо-химическата война и били категоризирани под прозаичното заглавие "Програма за доброволци за медицински изследвания" (1956-1975). Програмата за доброволци се водела и от разузнавателни съображения и от нуждата от нови и по-ефективни техники за разпит.

Еджууд е, разбира се, дълговременният дом на американската химическа военна програма, както и учреждение, за което често се споменава, че е дълбоко обвързано с операциите на МК УЛТРА. Много е любопитно, че Франк Запа буквално е израснал в Арсенал Еджууд и в първите седем години от живота си е живял във военно жилище на терен на учреждението. Семейството по-късно се преместило в Ланкастър, Калифорния (Lancaster, California), близо до военновъздушната база Едуардс (Edwards Air Force Base), където Франсис Запа продължавал ангажимента си да върши засекретена работа за военно-разузнавателния комплекс. Отново, няма нищо необичайно в това, предполагам.


http://quotespictures.net/quotes-pictures-pics/2014/10/drop-out-of-school-before-your-mind-rots-frank-zappa.jpg
ПРОЕКТ АЛБАТРОС

Напуснете училище, преди умът ви да изгние поради излагане на посредствената ни образователна система. Отидете в библиотеката и СЕ ОБРАЗОВАЙТЕ САМИ, ако ви стиска.
Франк Винсент Запа

Мениджърът на Запа, между другото, е сенчест образ на име Хърб Кохен (Herb Cohen), който се появил в Лос Анджелис от Бронкс заедно с брат си Мът (Mutt) точно преди музикалната и клубна сцена да започне да набира скорост. Кохен, бивш морски пехотинец на САЩ, бил прекарал няколко години, пътешествайки по света, преди да се появи на сцената на Лавров каньон. Тези пътешествия, много любопитно, го отвели до Конго през 1961г, точно по същото време, когато ляво ориентирания министър председател Патрис Лумумба (Patrice Lumumba) бил измъчван и убит от собственото ни ЦРУ. Но не се притеснявайте; според един от биографите на Запа, Кохен не бил в Конго заради някаква престъпна мисия на разузнаването. Не, той бил там, вярвате или не, за да доставя оръжие на Лумумба "напук на ЦРУ". Защото, нали знаете, с това се занимавали странстващите бивши морски пехотинци по онова време.

Първата дама на Лавровия каньон била жената на Франк, Гейл Запа (Gail Zappa), преди позната като Аделайд Слоутман (Adelaide Sloatman). Гейл произлиза от дълга родствена линия на флотски кариеристи, включително баща й, който прекарал живота си, работейки върху засекретени ядрени оръжейни изследвания за военноморските сили на САЩ. Самата Гейл по едно време работела като секретарка в Бюрото по военноморски изследвания и развитие (Office of Naval Research and Development) (тя също така веднъж казала на един интервюиращ, че "през целия си живот била чувала гласове"). Много години преди почти едновременното им пристигане в Лавровия каньон, Гейл посещавала детска градина на военноморските сили със самия "г-н Моджо Ризин" (Mr. Mojo Risin), Джим Морисън (твърди се, че като деца, Гейл веднъж ударила Джим по главата с чук). Съвсем същия Джим Морисън по-късно ходел в същата гимназия в Александрия, Вирджиния, в която ходели други двама бъдещи лауреати в Лавровия каньон - Джон Филипс (John Phillips) и Кас Елиът (Cass Elliott).

Както и да е, нека продължим с друга от най-ранните и най-ярките звезди от Лавровия каньон, г-н Стефан Стилс (Stephen Stills). Стилс се отличавал с това, че бил съосновател на две от най-обичаните и прочути банди от Лавровия каньон: "Buffalo Springfield" и, както знаете, "Кросби, Стилс и Наш" ("Crosby, Stills & Nash"). Преди да пристигне в Лавровия каньон, Стефан Стилс бил (не се прозявайте) продукт на още едно семейство на военни кариеристи. Отгледан отчасти в Тексас, младият Стефан прекарвал големи забежки от детството си в Ел Салвадор, Коста Рика (El Salvador, Costa Rica), в зоната на Панамския канал, и в различни други части на Централна Америка - заедно с баща си, който по онзи очарователен американски начин бил, можем да сме сигурни в това, помагал да се разпространи "демокрацията" сред неумитите маси. Както и при останалата дружина от нашите личности, Стилс бил образован предимно в училища във военни бази и в елитни военни академии. Почти всички от съвремениците му в Лавровия каньон смятали, че той бил груба, авторитарна личност. Нищо необичайно в тези неща, разбира се, както е и при останалите от дружината.

Има, обаче, едно още по-любопитно нещо от историята на Стефан Стилс: Стефан по-късно казва на всеки, който иска да седне и да го изслуша, че бил прослужил време за Чичо Сам в джунглите на Виетнам. Тези истории бяха изцяло пренебрегнати от хроникьорите на времето, защото ги считали просто за илюзии под въздействието на наркотици. Такова нещо просто не би могло да е вярно, както се твърди, защото Стилс пристигнал в Лавровия каньон точно по същото време, когато първите униформени войски започнали да отплуват и оттогава насетне постоянно бил в публичното полезрение. И разбира се би било доста вярно, че Стефан Стилс не би могъл да служи в униформените полеви войски в в Виетнам, но това, което се игнорира, е невероятният факт, че САЩ имали хиляди "съветници" - което означава, ЦРУ / агенти от Специалните части - действащи в страната от доста години преди пристигането на първите официални полеви войски. Това, което също се игнорира, е че, в светлината на миналото му, възрастта му, и времевата рамка на събитията, Стефан Стилс не само че наистина би могъл да е бил в екшъна във Виетнам, а изглежда е бил основен кандидат за такава мисия. След което, разбира се, той доста бързо би могъл да стане - спрете ме, ако мислите че се повтарям - икона на поколението на мира.

Друга от онези икони, и то от най-пламенните жители на Лавровия каньон, е млад мъж на име Дейвид Кросби (David Crosby), съосновател на плодотворната банда от Лавровия каньон "Бърдс" ("Byrds"), както и, разбира се, на "Кросби, Стилс и Наш". Не е за учудване, че Кросби е син на дипломиран в Анаполис (Мериленд) офицер от военното разузнаване о тВтората Световна война, майор Флойд Делафийлд Кросби (Floyd Delafield Crosby). Както другите в тази история, Флойд Кросби прекарал много от времето след пенсионирането си в светски пътешествия. Тези пътешествия го отвели на места като Хаити, където бил през 1927г, когато просто така се случило, че страната, по случайност разбира се, била под военна окупация от морските пехотинци на САЩ.

Но Дейвид Кросби е много повече от просто син на майор Флойд Делафийл Кросби. Дейвид Ван Кортланд Кросби (David Van Cortlandt Crosby), както по-късно се оказва, е наследник на гъсто оплетените фамилии Ван Кортланд (Van Cortlandt), Ван Шюлер (Van Schuyler) и Ван Ренселаер (Van Rensselaer). И въпреки че вероятно си мислите "Ван Кой фамилии?", мога да ви уверя, че ако напишете тези имена в търсачката на Уикипедия, може да прекарате доста дълго време, четейки за властта, с която този клан разполага от последните, ами..., два - два и половина века насам. Достатъчно е да се каже, че семейното дърво на Кросби включва един наистина замайващ списък с американски сенатори и конгресмени, щатски сенатори и държавни служители, губернатори, кметове, съдии, съдии във Върховния съд, генерали от Революцията и Гражданската война, подписвачи на декларацията на независимостта, и членове на Континенталния конгрес. Също така включва, бързам да добавя - за онези от вас, които имат такива вкусове за такива неща - повече от няколко висши масони. Стефан Ван Ренселаер III (Stephen Van Rensselaer III), например, явно е бил Велик майстор на масоните за Ню Йорк. И ако всичко това не е достатъчно впечатляващо, според Географското общество на Нова Англия, Дейвид Ван Кортланд Кросби (David Van Cortlandt Crosby) също така е и пряк наследник на авторите на "Бащите-основатели" ("Founding Fathers") и "Федералистките документи" ("Federalist Papers") Александър Хамилтън (Alexander Hamilton) и Джон Джей (John Jay).

Друга блестяща звезда на сцената на Лавров каньон, изгряла само няколко години по-късно, е певецът и писател на песни Джаксън Брауни (Jackson Browne) - колкото мен ли сте отегчени? - продукт на семейство военни кариеристи. Бащата на Брауни бил пратен да върши следвоенна "възстановителна" работа в германия, което много вероятно означава, че е бил под командването на OSS, предшественик на ЦРУ.


Бел.прев: Читателите на Райх на Черното слънце са запознати с основните цели на OSS в Германия.


Както читателите на моята "Проумяване на F-думата" си спомнят, намесата на САЩ в следвоенното възстановяване в Германия основно се е състояло в поддържането на колкото се може повече от нацистката инфраструктура, докато се прикриват военни престъпници от залавяне и повдигане на обвинения. На фона на това се ражда Джаксън Брауни, във военна болница в Хайделберг (Heidelberg), Германия. някъде около две десетилетия по-късно, той изгрял като... оф, няма значение.

Нека вместо това говорим за трима други вокалиста от Лавровия каньон, които ще се издигнат до замайващи висоти, и слава, и богатство: Гери Бекли (Gerry Beckley), Дан Пийк (Dan Peek) и Дюи Бънел (Dewey Bunnell). ИНдивидуално, тези три имена навярно са непознати за почти всички читатели; но като екип, като бандата "Америка", тримата сътворяват огромни хитове в началото на 70-те, с песни като "Ventura Highway", "A Horse With No Name", и вдъхновената от "Магьосникът от Оз" "The Tin Man". Предполагам, че няма нужда да добавям, че всеки от тези тримата е продукт на семейство от военни/разузнавателни кариеристи. Бащата на Бекли бил командира на вече нефункциониращата база на военновъздушната американска база в Западен Руйслип близо до Лондон, Англия (West Ruislip USAF), която е дълбоко замесена в разузнавателни операции. Бащите на Бънел и Пийк и двамата били офицери кариеристи от военновъздушните сили, на служба при таткото на Бекли в Западен Руйслип, където и се срещнали за първи път трите момчета.

Можем също така, предполагам, да обсъдим и Майк Несмит (Mike Nesmith) от "Мънкис" ("Monkees") и Кори Уелс (Cory Wells) от "Three Dog Night" (още две огромно успешни банди от Лавров каньон), които и двамата пристигнали след дълга служба във военновъздушните сили на САЩ. Несмит също така наследил семейно богатство, оценено на 25 милиона долара. Грам Парсънс (Gram Parsons), който за кратко замества Дейвид Кросби в "The Byrds", преди да стане вокалист на "The Flying Burrito Brothers", бил син на майор Сесил Инграм "Миещата мечка" Конкор II (Cecil Ingram “Coon Dog” Connor II), награден военен офицер и пилот на бомбардировач, за който се твърди, че летял в 50 бойни мисии. Парсънс също така бил наследник, по майчина линия, на солидното семейно богатство на рода Снивъли (Snively). За семейство Снивъли се твърди, че е най-богатото семейство в изключителния анклав "Зимно убежище" ("Winter Haven"), Флорида и е горд притежател на фирмата "Снивъли Гроувс" ("Snively Groves"), която притежава една трета от всички цитрусови насаждения в щата Флорида.




Бел.прев: Останаха ли още хипари наоколо? Все още ли има пийсъри, рокери и подобна ню-ейдж сган? И да са останали, статията продължава...
Активен

Неактивен форум
Hero Member
*****
Публикации: 3754

« Отговор #6 -: (Неделя) 24 Април 2016, 06:41 »


Лавровия каньон
раждането на
Хипи генерацията


И така продължава, ако разгледате една по една супер-звездите от Лавров каньон. Това, което ще откриете, са постоянно изникващите синовете и дъщери на военно-разузнавателния комплекс и синовете и дъщерите на екстремно богатите и привилегированите - и често, ще откриете и двете неща, увити в един удобен пакет. От време на време също така ще попаднете на бившо дете-актьор, като гореспоменатия барон ДеУилде (DeWilde) или Мики Доленз Маймуната ("Monkee Mickey Dolenz"), или ексцентричният гений Ван Дайк Паркс (Van Dyke Parks). Можете да срещнете и бивши умствено болни, такива като Джеймс Тейлър (James Taylor), който е пребивавал в две различни лудници в Масачузец, преди да се качи на сцената на Лавров каньон, или Лари "Дивака" Фишър (Larry “Wild Man” Fischer), който неколкократно бил прибиран по време на тинейджърските си години, веднъж за това, че нападнал майка си с нож (постъпка, с която Запа радостно се подиграл на корицата на първия албум на Фишър). Най-накрая, можете да попаднете на потомството на фигура от организирания престъпен свят, като Уорън Зевон (Warren Zevon), синът на Уилям "Набития" Зевон (William “Stumpy” Zevon), лейтенант на скандалния престъпен бос от Лос Анджелис Майки Кохен (Mickey Cohen).




Без съмнение, нещо много злокобно се е случвало в Лавров каньон през 60-те и 70-те години. Докато военните своеволно нападали и окупирали разни държави, децата на повечето от онези военни лидери били натъпкани в Южна Калифорния, друсайки се с наркотици и проповядвайки мир. Огромният брой звезди, които излезли от Лавров каньон, и връзките им с военните лидери, са неоспорими факти. Тези деца на елита пропагандирали посланието си за цяло едно поколение, докато родителите им извършвали неописуеми постъпки в нелегални войни отвъд океана. Само че, хипарското движение не пропагандирало само музика.

...

Активен

Неактивен kikaha1
Newbie
*
Публикации: 13
Пол: Мъж

« Отговор #7 -: (Неделя) 24 Април 2016, 19:01 »

Цитат
Бел.прев: Останаха ли още хипари наоколо? Все още ли има пийсъри, рокери и подобна ню-ейдж сган? И да са останали, статията продължава...
Форуме, имаш още много, много хляб да изядеш докато стигнеш нивото от което да можеш да категоризираш дадени групи хора като "сган".
Язък ти за читавите теми в други раздели на форума.
Ако някой ден имаш щастието да попаднеш в компанията на истински рокаджии/рокери, ще разбереш какво значат думите чест и достойнство. Поздравявам те с една голяма песен на големия Рони Джеймс Дио.
https://www.youtube.com/watch?v=UN94SitHBCY
Активен
Неактивен форум
Hero Member
*****
Публикации: 3754

« Отговор #8 -: (Неделя) 24 Април 2016, 19:07 »

Цитат
Бел.прев: Останаха ли още хипари наоколо? Все още ли има пийсъри, рокери и подобна ню-ейдж сган? И да са останали, статията продължава...
Форуме, имаш още много, много хляб да изядеш докато стигнеш нивото от което да можеш да категоризираш дадени групи хора като "сган".
Язък ти за читавите теми в други раздели на форума.
Ако някой ден имаш щастието да попаднеш в компанията на истински рокаджии/рокери, ще разбереш какво значат думите чест и достойнство. Поздравявам те с една голяма песен на големия Рони Джеймс Дио.
https://www.youtube.com/watch?v=UN94SitHBCY


kikaha1, аз съм произлязал именно от рок и хевиметъл средите, и отлично познавам точно тази култура. И все още слушам точно тази музика, никога не съм спирал.

Музиката е едно - идеологията е друго. Да си "рокер" (или "хипар" и прочие в това отношение), означава да си част от движение и част от ценностна система. Човекът, който слуша рок музика, не се нарича рокер - той има музикално предпочитание. Рокерът е онзи, който поддържа стандарт на живот в съответствие с ценностната система на културата, от която съответната музика е само част.


А рок-културата, хипи-културата и пийс-културата, са специално разработен проект на ЦРУ и са част от гигантския проект МК УЛТРА. Независимо дали ти харесва, или не.



Едно е да имаш музикално влечение. Друго е да си част от обществено движение. Прави разлика.
Активен

Неактивен kikaha1
Newbie
*
Публикации: 13
Пол: Мъж

« Отговор #9 -: (Неделя) 24 Април 2016, 19:42 »

И какво излиза сега според твоите думи, всеки който кара Харли Дейвидсън, има множество татуировки, носи странна брада или прическа, пие много бира, носи кожени дрехи...... и т.н. , е част от някакво обществено движение  Grin
Смях в залата  Grin
Щом си произлязъл от тея среди знаеш, че слушането на дадена музика не те прави част от братството, знаеш че да си един от тях ти трябват големи топки и истински *ураж.
Дреме ми на гумата кой разработвал тая култура, ЦРУ-то ли, МК УЛТРА ли  Grin

Ай със здраве, който разбрал, разбрал.  drinks
Активен
Неактивен форум
Hero Member
*****
Публикации: 3754

« Отговор #10 -: (Неделя) 24 Април 2016, 20:21 »

И какво излиза сега според твоите думи, всеки който кара Харли Дейвидсън, има множество татуировки, носи странна брада или прическа, пие много бира, носи кожени дрехи...... и т.н. , е част от някакво обществено движение  Grin

Точно така. Евала. Точно това исках да кажа.


kikaha1, моля те да не ме занимаваш с неаргументираните си реакции. Повече ме интересуват аргументираните ти реакции. Любопитен съм да ме запознаеш със становището си по следните точки:

- какво е практическото приложение на татуйровките
- какво е практическото приложение на това, да караш Харли Дейвидсън, вместо нещо друго
- какво е практическото приложение на странните бради, и кое е нещото, което осмисля усилията по поддържането им
- каква е практическата цел на пиенето на много бира

особено на това:
- какво за бога е практическото предимство от носенето на кожени дрехи


Ще е ценно за мен да споделиш гледната си точка и доводите, на които се опира.
Активен

Неактивен kikaha1
Newbie
*
Публикации: 13
Пол: Мъж

« Отговор #11 -: (Понеделник) 25 Април 2016, 01:53 »

Вчера имах гости. Наложи ми се да отговарям на много странни въпроси - Защо котките имат нокти? Защо котките имат мустаци? Защо котките са различни? Защо има чинии на земята? Защо съм толкова голям? Защо каката е черна? ( б.п. с черна коса  Grin ) Защо имам косми на устата? ... Понякога се чудя как им идват на акъла тия въпроси на малките деца, в случая на 4 годишния син на мой приятел.

Форум, ти не си на 4, но въпреки това ще се постарая да ти отговоря така, че да ме разбереш 

Цитат
- какво е практическото приложение на татуйровките
За протокола - пише се "татуировки" , без "й" . А отговора е:
Няма такова. Всички които си правят татуси са невежи.  Grin

Цитат
- какво е практическото приложение на това, да караш Харли Дейвидсън, вместо нещо друго
Няма такова. Всички митове за Харли, че не се чупи, че е стабилен, надежден.....са само митове. И без това никога няма да яхнеш такъв, че да го разбереш.  Cool


Цитат
- какво е практическото приложение на странните бради, и кое е нещото, което осмисля усилията по поддържането им
Няма такова. Нищо не осмисля поддържането им.   Grin  Малък жокер от мен - да имаш и поддържаш изчанчена брада е много по-лесно, отколкото да се бръснеш всеки ден  Tongue

Цитат
- каква е практическата цел на пиенето на много бира
Няма такава. Не вярвай на слуховете че бирените фенове нямат проблем с простатата и с вдигането на самолета  Cool

Цитат
- какво за бога е практическото предимство от носенето на кожени дрехи
Няма такова. Кожените дрехи са измислени само за да може носещите ги да се еб@ват с въпросиращите ги за практическата им полза 

Ако нещо не си разбрал, при сгоден случай ще ти отговоря и на други подобни запитвания, няма значение че си на повече от 4 годинки. Бъди здрав.
Активен
Неактивен форум
Hero Member
*****
Публикации: 3754

« Отговор #12 -: (Понеделник) 25 Април 2016, 02:05 »

Именно.


Единственият практически смисъл от тези неща, е че това са културни белези. Тоест - социо-културни инсигнии единствено с пропагандно предназначение. А посланието, което се пропагандира чрез тях, е продукт на социалното инженерство в рамките на проект МК УЛТРА.

И какво излиза сега според твоите думи, всеки който кара Харли Дейвидсън, има множество татуировки, носи странна брада или прическа, пие много бира, носи кожени дрехи...... и т.н. , е част от някакво обществено движение...
Активен

Неактивен kikaha1
Newbie
*
Публикации: 13
Пол: Мъж

« Отговор #13 -: (Понеделник) 25 Април 2016, 02:55 »

Точно така.
 
Именно.

Единственият практически смисъл от тези неща, е че това са културни белези. Тоест - социо-културни инсигнии единствено с пропагандно предназначение. А посланието, което се пропагандира чрез тях, е продукт на социалното инженерство в рамките на проект МК УЛТРА.

Продължавай да си мислиш че всичко свързано с рока и моторите е само поза. Продължавай да си мислиш че всички рокаджии/рокери са продукт на социално инженерство 
Бел.прев: Останаха ли още хипари наоколо? Все още ли има пийсъри, рокери и подобна ню-ейдж сган? И да са останали, статията продължава...

Все още има рокери. Ама не се бой от "сганта" ,ти никога няма да ни видиш тет а тет защото не ти стиска. Продължавай със статията.

Бъди жив и здрав.



Активен
Неактивен форум
Hero Member
*****
Публикации: 3754

« Отговор #14 -: (Сряда) 27 Април 2016, 23:30 »

Един от основните наркотици, свързван с Хипи-културата, е LSD, той е бил основният прийом на онези, замесени в МК УЛТРА. В началото на 50-те години агентите от ЦРУ сипвали LSD в чашата вода на колегите си, за да наблюдават резултатите. (Смята се, че точно един от тези експерименти е довел до изтичането на информация в публичното пространство за МК УЛТРА.) До началото на 60-те от ЦРУ вече експериментирали с LSD върху цивилното население в широк мащаб. И така, по какъв начин този експериментален наркотик за майндконтрол, използван от ЦРУ, изведнъж си е намерил път до всеки малък град в Амерлика през 70-те? Това е интересен въпрос, на който вероятно вече знаете отговора. ЦРУ посаждало жертвите си (музиканти) в музикалната индустрия, за да пропагандират употр*бата на наркотици, след което ги снабдявали с тях, за да експериментират с американската младеж. До 80-те години един наркотик, чиято употр*ба се ограничавала само до майндконтрол експериментите на ЦРУ, вече се произвеждал и разпространявал из американската младеж според търсенето. Навярно много от хората, които четат тази статия, вероятно са експериментирали с LSD в даден момент. Някога да сте били любопитни защо е било толкова лесно да си го намерите?

Онези в управата на МК УЛТРА и на други подобни програми осъзнали, че те ефективно могат да посадят който и да е в музикалния бизнес и да го програмират с достатъчно талант, за да има успех. Само че, ами ако можели да инфилтрират онези банди, които вече били известни? Ако те по някакъв начин били могли да контролират групи като Бийтълс, наистина щели да разпространят пропагандата си сред младежта. През 1965 британското и американското разузнавания се наговорили да подмамят Бийтълс в САЩ, като използват шоуто да Ед Съливан (Ed Sullivan). Всеки албум, който Бийтълс издали преди появата си в шоуто на Ед Съливан, бил акустичен запис. Всъщност, хитът им по онова време бил "Искам да държа ръката ти" ("I want to Hold Your Hand"), който не бил максимално комерсиален и харесван за времето си. Само че следващият албув, Револвер (Revolver), бил различен, както пише в уикипедия; "Много от парчетата в Револвер са рок с електрическо китарно звучене, което контрастира с предишния им албум, "Гумена душа" (1965г), вдъхновен от фолк рока".



Бел.прев: В музикалната индустрия има три вида групи и изпълнители:

- такива, които са създадени от ЦРУ с програмиран талант по метода на МК УЛТРА (Монарх програмиране) и посадени право на върха в музикалния бизнес

- инфилтрирани групи и вербувани изпълнители, преминали към ЦРУ и доброволно приели или принудени да приемат силно вмешателство в творческата си дейност

- съпротивляващи се групи и изпълнители, които се качват и слизат от върховете на музикалното изкуство въпреки натиска, заплахите и откритата агресия от страна на ЦРУ

Слушането на музика от няколко десетилетия вече не е невинно и безопасно занимание. В 21ви век всеки консуматив е оръжие и пазарът на изкуството и пазарът на храни и продоволствия са бойни полета, а всеки консуматор е военна мишена. Има голямо значение как се слуша, какъв е човека, който слуша и от какъв изпълнител го чува (горните три групи).
В 21-ви век няма случайна смърт на музикална супер-звезда. Легендарната смърт на Елвис Пресли, на Фреди Меркюри, на Майкъл Джексън, и множество други (списъкът съвсем не е кратък) са убийства, резултат от междуособици и обтегнати отношения между притискани изпълнители и ЦРУ.

Вярвам в тази идея, че всеки има предназначение, всеки е роден вътрешно надарен. Това е част от посланието на Killing Joke, то е да се самообразовате, както ние направихме. Всички в бандата ни са напуснали училище преди да навършат 16, но днес трима от нас преподават в университети на различна тема - и не правим изпити! Така че се надявам, че хората получават това послание от Killing Joke, че невъзможното е възможно, че повечето неща са постижими и не е нужно да следвате традиционния път. Ще ми се да мисля, че хората ще запомнят Killing Joke с тази идея за самообразование, това са нашите заветни думи.



Вокалистът на "Убийствена шега" ("Killing Joke") Джеръми "Джаза" Колеман (Jeremy 'Jaz' Coleman)













Бийтъл-манията е буквално създадена от ЦРУ в опит да направят Бийтълс достъпни за американците. Автобуси, пълни с ученички, били закарани на летището в Бруклин и им било казано да крещят и да продължават да крещят, след като бандата пристигне. Всъщност, по онова време нямало много истории за побъркани фенове и някои от фотографиите показвали малка група момичета, които просто стояли наоколо. Само че, Бийтъл-манията била създадена, и когато Бийтълс напуснали Ню Йорк седмица по-късно, те вече се превръщали в една от най-известните групи в света. Разбира се, след като Бийтъл-манията била създадена и след като Америка се влюбила в акустичните божества, още следващият им албум донесъл електрическия звук и наркотиците, с които Бийтълс били снабдявани.

Така Бийтълс станали лабораторни мишки в един смахнат експеримент с LSD, който ги отвел в Ориента, появили се множество екзотични вярвания, Йоко Оно (агентка от британското разузнаване) и странния феномен "Моржа" ("The Walrus") ("Аз съм моржът" е песен на Бийтълс с пикантерии около нея, бел.прев) в средата на 60-те. Помните ли твърдението, че Пол всъщност бил мъртъв, което твърдение всички ние чухме и на което се смяхме в младостта си? Е, години по-късно, въоръжени със знанието за злото от МК УЛТРА, нека отново прегледаме тази "налудничава идея", че Пол е мъртъв.








Ето спомените на свидетели на някои от тези събития. Забележете особено датата, на която е бил похитен, 9/11.


Не зная защо Пол МакКартни и Браян Епстен бяха убити, но част от причината може да е пресконференцията на Джон Ленън от 12 Август 1966г в Чикаго, на която той отправи критики към САЩ заради Виетнамската война. Случката започна в неделя, 11 септември 1966г в Англия. От окултна гледна точка, това е лош ден.

Пол маккартни шофирал колата си на път към къщата на Ринго с две момичета, когато попаднал в ПТП на една пресечка. Някакъв ван изведнъж излязъл от нея и запречил пътя на Пол. Той не могъл да спре навреме и се ударил във вана, но злополуката не била сериозна. Инцидентът вероятно бил нагласен.

Пол се обадил на Ринго по телефона и му казал за катастрофата и му казал, че ще закъснее с един или два часа, понеже трябвало да чака полицията и да уреди преместването на колата и тн. Пол така и не се появил в къщата при Ринго, но в онзи момент Ринго не се притеснявал, защото мислел, че историята с цялата тази злополука и без това не е вярна. На следващия ден, обаче, ринго не могъл да се свърже с Пол по телефона и започнали да звънят насам-натам, за да открият къде е Пол. В четвъртък от същата седмица, 15 Септември 1966г, Ринго получил съобщение от близък приятел, с който се бил свързал друг близък приятел от Франция, който казвал, че били видели Пол във Франция. Ринго, Джон, Джордж и Браян Епстен се вдигнали и излетели за Париж на следващия ден, но не могли да открият Пол на мястото, на което им казали, че бил.

Минали един или два дни, докато най-накрая не получили обаждане от някаква жена, която по-рано била казала, че била видяла Пол близо до провинциалната си къща във Франция. Пратили Браян Епстен да прибере Пол и казали, че тръгват да се прибират в неделя, 18 Септември 1966г, но така и не ги чули ли видели отново. Следващата сряда сутринта, 21 септември 1966г, бийтълс били известени, че тялото на пол било открито на плажа в Отрьо (Outreau) и били помолени да отидат там, за да идентифицират тялото.

Не зная със сигурност, дали някой от Бийтълс е бил програмиран в МК УЛТРА, но те са били манипулирани под егидата на секретните операции, част от МК УЛТРА. Йоко Оно, определено, е била агент под прикритие със задача да шпионира Джон Ленън и да бъде негов контрольор и хендлър (хендлър е термин в програмирането на съзнанието и буквално означава "дресьор", прочетете повече за това >тук<, бел.прев). Тя без съмнение е работела за британското разузнаване. Дали тя самата е била с контролирано съзнание или не, не зная, но е възможно.



И Пол МакКартни и Браян Епстен били отвлечени и убити есента през 1966г във Франция. Тялото на Пол било хвърлено от самолет и намерено на плаж в северна Франция, наречен Ортьо. Ринго, Джон и Джордж били заведени на плажа, където тялото на Пол било намерено и изследвано и един от полицаите коментирал на своя колега, че тялото на пол приличало на морж, което вбесило Джон и трябвало да го усмиряват. Това е произхода на репликата "Аз съм моржът".

Тялото на Епстен в разбилия се самолет на известно разстояние. Един човек от шоубизнеса, Фил Акрил (Phil Ackrill), възприел самоличността на истинския Пол МакКартни, за да продължи бизнеса Бийтълс и паричния поток от него; и той продължава да играе тази роля до ден днешен. Останалите Бийтълс се съгласили под смъртна заплаха, да не разкриват двойната самоличност на Акрил, създадена от пластични хирурзи от британското разузнаване.

Браян Епстен бил заменен не от един, а от двама двойници. Първият се оттеглил, а вторият бил елиминиран през Август 1967г, когато "Браян Епстен" бил открит мъртъв в следствие от "свръх доза".




Съществуват много сайтове относно "Пол е мъртъв", с множество детайлни фотографии, измервания и мнения на научни експерти, които можете да проверите. Само че, аз ще го давам набързо и ще ви пощажа само две фотографии. Едната е направена с приятелката му преди 1967г, те са в крачка и той прилича да е с около пет сантиметра по-висок от нея. Забележете нивата на очите и сметнете нещата, има разлика от около 5 сантиметра.


Пол от преди 1967г е около 5 см по-висок от приятелката си



А това е фотография на щастливата двойка след 1967г, позират за планирана снимка, и то в гробище. забележете, че разликата във височината е драматична, той я засенчва с почти около 15 см! На първата снимка, очите на Пол се падат на нивото на челото й, на втората снимка линията на очите на "Пол" е около 5 см НАД главата й!


"Пол" след 1967г изведнъж е около 15 см по-висок!


Целта на тези две снимки е да ви покаже, че в пластичната хирургия, и тогава и днес, все още е на практика невъзможно да се направи точна възстановка на ухото на друг човек...


...

Активен

Страници: [1] 2 3   Нагоре
  Изпечатай  
 
Отиди на:  


Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2011, Simple Machines  Theme KurtLarVaDisi
© Copyright 2012 - 2017 XCOMBG.NET

конспирация манипулации езотерика окултизъм НЛО извънземни духове сънища окултен конспиративен видения духове нематериален паранормални