Страници: [1]   Надолу
  Изпечатай  
Автор Тема: Пътни магистрали  (Прочетена 1975 пъти)
0 Членове и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
Неактивен bojinkata
Hero Member
*****
Публикации: 6902
Пол: Мъж
мислите определят съдбата ти

« -: (Вторник) 19 Февруари 2013, 19:25 »

Напоследък ББ спря да реже ленти на всеки километър по магистралите, та реших да видя за какво става въпрос.
http://ok3223.blog.bg/izkustvo/2011/10/06/evropari-za-magistralki-ot-es-niamaaa.830938
Някаква еврокомисарка още преди година го каза - няма да ви дадем пари за тези строежи, защото са правени против правилата на ЕС, т.е. без кон*урс. Друг е въпроса и с качеството на построеното досега - дупки и вълни. Просто нарушени технологии и кражби.
Оказва се, че вече хазната е празна, окрадена и няма пари за асфалт. То и всичкия битум щеше да се кара от Албания, ама на - няма кинти.
Активен

bojinkata
Неактивен bojinkata
Hero Member
*****
Публикации: 6902
Пол: Мъж
мислите определят съдбата ти

« Отговор #1 -: (Неделя) 24 Март 2013, 19:30 »

Истината излезе на яве! Няма магистрала! Парите откраднати - 40 милиона са изчезнали? Работниците от есента на миналата година не са вземали заплати!
http://www.dnes.bg/bulgaria/2013/03/24/stroitelstvoto-na-trakiia-zaciklilo-na-kraia.183616,10
Активен

bojinkata
Неактивен bojinkata
Hero Member
*****
Публикации: 6902
Пол: Мъж
мислите определят съдбата ти

« Отговор #2 -: (Понеделник) 01 Април 2013, 19:15 »

КАК ТЕЧЕ ДАЛАВЕРАТА С МАГИСТРАЛИТЕ И ЛЕНТИЧКИТЕ НА БОЙКО БОРИСОВ

Печелещите фирми, разбира се, не са никак случайни. Ако поръчката е за 60-70 милиона, например, предварителното „ресто” към върховете на ГЕРБ е … 50 милиона. Какво тогава печели след даден такъв рушвет фирмата, ще попитате.

Схемата е простичка – вместо 60 сантиметра настилка се прави по средата 30 сантиментра кух пълнеж с некачествени материали. За да избият парите и да печелят, се сключват и договори с фирми на т.нар. подизпълнтели, които в голямата си част са бушони, на които впоследствие нищо няма да се плати и ще ги оставят да изгорят.

А докато се върти първата спечелена поръчка, се печели втората, оттам се усвояват още пари, далаверата е същата, нататък третата поръчка и така по принципа на пирамидата. Докато парите не свършат и докато някой не влезе в затвора.

Само въпрос на време е „лъскавите” магистрали /всъщност определени участъци, а не цялостни магистрали/ да се нацъфкат, защото са направени некачествено. А предварително взетите рушвети са стотици милиони, да не кажем милиард…

Съсредоточаването на Борисов в рязането на лентички не беше само пиар. Паралелно с пиара се пълнеха и сметки. В Кипър и в Дубай.

Симо Медников

http://afera.bg/skandalno/40555.html
    На някой да не му е ясно или да е изненадан?
Активен

bojinkata
Неактивен bojinkata
Hero Member
*****
Публикации: 6902
Пол: Мъж
мислите определят съдбата ти

« Отговор #3 -: (Сряда) 03 Април 2013, 17:43 »

http://www.dnes.bg/stranata/2013/04/03/pychat-se-che-stroim-magistrali-a-ne-ni-plashtat.184532
  Те това е положението. Герб/бб/ прибраха парите и сега какво правим?
Активен

bojinkata
Неактивен user
Hero Member
*****
Публикации: 723
Пол: Жена

« Отговор #4 -: (Сряда) 03 Април 2013, 18:45 »

Е как кво бе Божинка? Grin Чакаме да спечелят изборите да приберат и останалите парички.
Гледам много хора са за гроб. А на бас, че ще спечелят тия?
А тия работници досега кво чакаха, че не са се оплакали?
Активен
Неактивен bojinkata
Hero Member
*****
Публикации: 6902
Пол: Мъж
мислите определят съдбата ти

« Отговор #5 -: (Четвъртък) 04 Април 2013, 11:37 »

kalan, абсолютно права си. Ми то някой като ти работи без пари, защо да му плащаш? 18 месеца без заплати и си траят! Вземат заеми, гърчат се, изнемогват, но работят? Това никъде го няма. Така е при зомбитата.
           А сега за качеството на построеното:
http://www.trud.bg/Article.asp?ArticleId=1889673
    И навсякъде е така. Дупки, вълни и пукнатини!
Активен

bojinkata
Неактивен user
Hero Member
*****
Публикации: 723
Пол: Жена

« Отговор #6 -: (Четвъртък) 04 Април 2013, 18:58 »

Много точно. Кой глупак работи без да му се плаща бре? Grin
http://www.trud.bg/Article.asp?ArticleId=1894269
я виж това. Смехория. Че и били уволнение щото не се явявали на работа два дни и по закон имали право. А неизплащането на заплатите не е ли незаконно?
И на мен ми се е случвало. Ама не съм такава патка, че да седя 18 месеца. Пискала съм, тропала съм. Дажа веднъж за 10 лева преди години цял месец мрънках на шефката. И си ги получих. Може да са 10, но съм си ги изработила.
Малко офтопик ама...
Админа да го мести в гюмчето ако иска.
Активен
Неактивен M37_Unseen
Newbie
*
Публикации: 38

« Отговор #7 -: (Вторник) 20 Август 2013, 16:19 »

Ей, този Бойко голям бизнес направи покрай тези магистрали.Че това не му беше достатъчно и реши да си създава и име.
Активен
Неактивен nikkei
Newbie
*
Публикации: 33

« Отговор #8 -: (Събота) 02 Ноември 2013, 11:41 »

Всички вече сме свидетели на качеството на изпълнение. Магистрала Люлин има видими дефекти, а както е ясно само 3 месеца след като направиха Дунав Мост 2, настилката започна да пропада. Та каквито и фирми да дойдат да строят схемата е едно и съща, кражба, кражба и пак кражба.
Пътувах в дъжд на Тракия от Карнобат до разклона за Сливен. На 3 места имаше реки (аквапланинг) при това на магистрала на 1 месец (Август пътувах).
Активен
Неактивен bojinkata
Hero Member
*****
Публикации: 6902
Пол: Мъж
мислите определят съдбата ти

« Отговор #9 -: (Сряда) 16 Декември 2015, 13:13 »

ПЕЕВСКИ ПОЛУЧИ ОТ БОРИСОВ /ЛИЛЯНА ПАВЛОВА/ 500 МЛН. ДАНЪКОПЛАТСКИ ПАРИ. ПЛЮС 300 МЛН. ЗА ВАЛЕНТИН ЗЛАТЕВ. 1 МИЛИАРД ЗА… 60 КМ! НАЙ-БЪРЗАТА „ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА“ В НОВАТА НИ ИСТОРИЯ!

ДЕЛЯН ПЕЕВСКИДокато управляващите от ГЕРБ и Б-то на РБ-то (Р отпадна като реформите, които щяха да правят, а Б вече е блоковото поставяне в услуга на статуквото на 4 от петте партии в десния съюз) повтарят до премала мантрата за стабилност, хората на министър Павлова успяха да проведат вероятно най-бързата обществена поръчка в новата ни история, а също и най-скъпата в категорията си – за част от магистрала „Хемус“.

Един от двата победителя, разбира се, е фирма, свързана с Делян Пеевски. Докато премиерът Борисов заплашваше, че ще ни прати на избори, ако продължат твърденията, че е зависим от него, депутатът от ДПС, станал нарицателно на модела „Кой“, получи за Коледа грандиозния подарък от 500 млн. лв. от парите на данъкоплатците. А заедно с 300-те милиона за другия изпълнител – фирма, сочена за близка до генералния директор на „Лукойл България“ Валентин Златев, сумата с ДДС почти удари милиард. За отсечка от 60 километра.

Петър Петров
http://afera.bg/%D0%BF%D0%B5%D0%B5%D0%B2%D1%81%D0%BA%D0%B8-%D0%BF%D0%BE%D0%BB%D1%83%D1%87%D0%B8-%D0%BE%D1%82-%D0%B1%D0%BE%D1%80%D0%B8%D1%81%D0%BE%D0%B2-%D0%BB%D0%B8%D0%BB%D1%8F%D0%BD%D0%B0-%D0%BF%D0%B0%D0%B2%D0%BB.html

Крадем като за световно!
Активен

bojinkata
Неактивен bojinkata
Hero Member
*****
Публикации: 6902
Пол: Мъж
мислите определят съдбата ти

« Отговор #10 -: (Събота) 20 Февруари 2016, 13:45 »

"Златните" магистрали на България

     Ако не с друго, периодът на управлението на Борисов ще остане в историята с магистралостроенето. Не че магистралите са евтини, не че строителството е качествено. Просто премиерът намери в асфалта и еврофондовете единственото упование за прикриване на личната си безпомощност, липса на визия за държавата и отсъствие на номинален управленски капацитет.
     "Евтината" магистрала "Тракия", гордостта на Борисов, вече блести позлатена. За лот 4 (отсечката между Ямбол и Карнобат) имаше отделна тръжна процедура за избор на строител, който да изпълни допълнителни дейности, свързани с преовлажнените почви в региона. Консорциум "Тракия - 4" предложи за 49-километровата отсечка цена от 174,7 млн лв. или средно 2,2 млн. евро/км без ДДС. Известно време регионалното министерство (тогава министър е Росен Плевнелиев) и Агенция пътна инфраструктура се кълняха, че оскъпяване няма да има, нито анекси към договора. Да, анекси нямаше, но оскъпяване имаше и то какво - с цели 24,7 млн.лв. наши бюджетни пари. Те бяха дадени на "Напоителни системи" (13,104 млн.лв.) за отводнителни мероприятия, а "Пътна инфраструктура" пусна търг за "стабилизиране на преовлажнени почви". Шефът на АПИ Лазар Лазаров успокоява, че парите ще бъдат признати от Брюксел и възстановени, но по-късно на депутатски въпроси към Лиляна Павлова (която вече бе сменила Плевнелиев на поста) остават без отговор. Т.е. 25 млн.лв. са си за сметка на българския данъкоплатец - принос за покриване на щетите от глупостта на управляващите и непрофесионализма на строителите. 
     Друг участък от АМ "Тракия" на лот-2 отсечката Стара Загора - Нова Загора, дълга 31.80 м, беше построен срещу сумата от 114,8 млн.лв. без ДДС от Обединение "Магистрала Трейс", което прави 3,6 млн.лв. без ДДС на километър. Още първите 6 месеца след пускане на трасето платната са набраздени от коловози. Три години след откриването на участъка настилката му се подменя (есента на 2015 г.) и въпреки това резултатът е плачевен. Което вещае ремонти и занапред. Виновни обаче няма. Виновен е климатът, който се променя...
     През април 2015 г. кабинетът отпусна 100 млн. лв. за спешни ремонти на 100 км силно амортизирани участъци на АМ "Тракия" и "Хемус". По милион на километър и то само за ремонт, което значи, че или много се краде или се строи некачествено. Което и да е вярно, все е отчайващо. Същия месец са констатирани пукнатини и по АМ "Струма". Трасето е едва на 2 години. От АПИ се оправдават със снега, от фирмата-строител със свлачищата. Виновни няма. Лот 4 на същата магистрала се цепи, още преди да са поставени мантинелите, седмица след откриването.



    АМ "Марица"

     Тези дни, само три месеца след откриването пропадна струващата 160 млн.лв. АМ "Марица" на 36 километър в участъка Оризово-Димитровград. От АПИ се оправдаха със снега и преовлажняването на почвата. Преди години (през 2012 г.) само 9 месеца след откриването на друг участък Харманли-Свиленград, магистралата пропадна в отсечка до Любимец. Росен Плевнелиев, тогава министър на регионалното развитие, заяви, че далеч не е негова работа да обяснява защо става така. 


В страната същите "успехи" като в столицата

    Ремонтите, организирани от гражданите за европейско развитие, покриват цялата страна. Харченето на пари е като за последно, сроковете са минимални, а резултатите впечатляващо едни и същи - катастрофални. В морската столица общината хвърля 11 млн.лв. от парите на варненци за асфалтиране на булевардите "Сливница" и "Владислав Варненчик". Дни след ремонта гръмна магистрален водопровод под "Сливница" и отнесе настилката. В суматохата стана ясно, че подземната инфраструктура не е ремонтирана, а и защо ли да се сменя, след като избирателите не я виждат?
     В Русе, месеци преди да завърши реконструкцията на бул. "Тутракан", част от трасето се цепи. Ремонтът струва 6,26 млн.лв., осигурени от ОП "Трансгранично сътрудничество България - Румъния", държавния бюджет и общината.
     Пловдив се прочу с ремонтите на пеещите си фонтани. Пет месеца след тържественото им откриване градската управа започва ремонт на ремонта. Водното съоръжение, което струва на общината 3 млн.лв., дава дефекти в изолацията веднага след рязането на лентата. Преди нея се компрометира боята, която се лющи. Авторът на проекта арх. Петко Прокопиев твърди, че при строителните работи са допуснати четири дефекта. Вероятно ремонтите ще продължават.




Нарисуваните велоалеи в Плевен

 
     Велоалеите в Плевен станаха нарицателно за предизборно отбиване на номера. Вместо да ги изградят, изпълнителите просто рисуват някакви жълти линии, които загрозяват улиците и оставят място за пешеходците. Градският площад, който беше ударно ремонтиран за местния вот, остана целият под вода при първия проливен дъжд. Това лято, ако сте в града и видите, че работник полива растителността около фонтаните с маркуч, не се чудете. Монтираната поливна система не работи. Бутафорна е, но е надлежно отчетена пред Брюксел!

Светла Василева
Активен

bojinkata
Неактивен bojinkata
Hero Member
*****
Публикации: 6902
Пол: Мъж
мислите определят съдбата ти

« Отговор #11 -: (Сряда) 28 Септември 2016, 18:24 »

Част от пътищата на ГЕРБ ни носят ракови болести

Хората ги чака рано или късно ракови заболявания и проблеми с опорно- двигателната система на тялото, ако преминат през определени пътни участъци в Централна България. Точно по времето на управлението на ГЕРБ хиляди тонове инертни материали с радиоактивност 5 пъти над нормата са били изнесени от място, където се е добивал уран. Борисов явно е проспал това в бързината да удря първи копки и реже лентички. Самият той може да е бил облъчен от опасните елементи.


Десетки хиляди тонове радиоактивни инертни материали са били добити и използвани незаконно в строителството. Пътища, сгради и инфраструктура са построени с баластра и чакъл от уранови рудници. Последствията са фатални и трагични. Про*уратурата, естествено е прекратила образуваното разследване за незаконната дейност, с мотива, че липсват достатъчно доказателства за привличане като виновни длъжностни лица за престъпление от общ характер. Установените нарушения на РИОСВ са определени само като административни. За пореден път с това си действие българската про*уратура затвърждава мнението, че се грижи за прикриване, а не за разкриване на престъпността и корупцията, които задушават обществото.

За пръв път БИВОЛЪ ще ви покаже кои са хората установили и алармирали институциите за добива на радиоактивни инертни материали от горския фонд на Държавното лесничейство в Твърдица. Горските стражари Юсеин Шакиров и Георги Дончев разкриват детайлите по тази история. Мъжете разказват, че още преди 4 години са подали сигнал до компетентните институции за използвани радиоактивни инертни материали при изграждането инфраструктурни обекти от национално значение и в ново строителство в Сливен. Резултатът от сигналите на служителите е потулване на скандала.

[youtube UZt6Rk1RARg#t=310]
За премеждията на двамата бивши служители на Специализираното звено „Горска стража“ към ИАГ започнахме да ви разказваме в една от предните ни публикации. Шакиров и Дончев правят многократни опити да възбудят разследване на компетентните органи в Сливен и Бургас по радиоактивната тема. Двамата разполагат с неопровержими доказателства че през 2007 г. вече бившия началник на Държавното лесничейство в Твърдица Стоян Божилов позволява на частната фирма « Екоседиментс » да добива инертни материали от горския фонд на предприятието. Въпросното разрешение засяга табаните на затворения уранов рудник край село Сборище.

Подобно разрешение не би могло да се издаде без санкцията на шефа на РУГ-Сливен, убедени са Шакиров и Дончев. По онова време ръководител на регионалното управление е Пейчо Върбанов. За справка, днес той е директор на Югоизточното държавно горско предприятие. Бивш сътрудник е на ДС с недвусмисленото име агент «Гора ».
Резолюцията на Върбанов върху писмото на Екоседиментс, иззето от Шакиров

Никой не замервал радиацията на камионите с баластра от урановите рудници

За Юсеин Шакиров историята с радиоактивните инертни материали започва, когато вижда на бюрото на Христо Христов, зам. директора на горското в Твърдица, писмо с резолюцията на Пейчо Върбанов за добив на инертни материали от табаните на урановите рудници между Шивачево и Твърдица. Те се намират в горския фонд на стопанство. В една от точките на разпореждането е посочено, че всеки камион трябва да бъде освидетелстван за радиация. Конкретен служител на горското е трябвало да следи за товарените обеми инертни материали и за нивото им на радиация.

Шакиров иска от Христов документите, в които са били освидетелствани натоварените от «Екоседиментс» камиони. Тогава се оказва, че такива няма, защото не са били изготвяни. Шакиров задържа заповедта за добив с протокол и информира незабавно ръководителите си в ИАГ.

Започва проверка, която се точи с години. А въпросът е несъмнено от фундаментален  интерес за общественото здраве. Според горския стражар скална маса от урановите рудници е положена в основите на пътя през прохода Хаинбоаз, вложена е в строителство на нови сгради в Сливен и на други места.

Добив без концесия

Добивът на инертни материали е засегнал над 30 декара от държавния горски фонд в местността Благорица. За изсечените от терените дървета и дума не се споменава в договорите. Скалната маса от табаните на урановите рудници е плащана от софийската строителна фирма „Екоседиментс“  на Държавното лесничейство в Твърдица за… 1 лев на кубичен метър. Символична цена, защото към онзи момент цената на кубик инертни материали варира между 6 и 60 лева. В договора е посочено, че ще бъдат добити 16 900 куб. м. oт находището.

Добивът на инертните материали, по закон, се извършва само след сключване на концесия.  Те се явяват подземни природни богатства, които са изключителна държавна собственост. Концесията обаче би трябвало да се предшества от ОВОС, който да се одобри от МОСВ. Нищо подобно не е било извършено. Такова е становището и на сливенската окръжна и на бургаската апелативна про*уратури. В края на 2008 г. ОП Сливен проверява случая. Намесва се и РИОСВ, която съставя акт акт за административно нарушение от страна на фирмата, добила каменната маса от табаните и налага глоба от 5 000 лв.

Държавното обвинение обаче приема, че купувачите неволно са подвели Стоян Божилов да им позволи добив на инертните материали. С други думи казано станала е грешка. В средата на 2010 г.  Юсеин Шакиров и Георги Дончев пишат дирекно до вицепремиера от ГЕРБ Цветан Цветанов. Апелативната про*уратура в Бургас приема, че изводите на колегите им от Сливен звучат нелогично. Апелативните магистрати разпорежда разследването да се възобнови и връщат ДП 282 « ИП »/2008 г. по описа на ОД на МВР-Сливен в Окръжна про*уратура – Сливен. В крайна сметка производството е прекратено.

Ето отговорът, който получи Биволъ, след официално запитване от ВКП:

С постановление от 07.08.2009 г. Окръжна про*уратура – Сливен е прекратила досъдебното производство с мотив, че по делото липсват данни за извършено престъпление по чл.282 ал.1 от НК или друго такова от общ характер, тъй като е приела, че длъжностните лица от Държавно лесничейство – Твърдица и Районно управление по горите – Сливен към момента на сключването на договорите са действали със съзнанието, че отпадната скална маса е собственост на ДЛ – Твърдица.

С постановление от 27.02.2009 г. Апелативна про*уратура – Бургас, по повод подаден сигнал е извършила служебна проверка на делото, като е постановила отмяна на постановлението на Окръжна про*уратура – Сливен и е разпоредил извършване на допълнително разследване с конкретни указания.

Оценката на материалите по делото налага извода, че липсват доказателства длъжностни лица от ДЛ  Твърдица и Районно управление на горите Сливен да са превишили правата си с цел да набавят за себе си или за другиго облага или да причинят другиму вреда и от това да са настъпили немаловажни вредни последици. В подкрепа на този извод са и доказателствата, събрани при допълнителното разследване.

Във връзка с добива на отпадъчна скална маса от прекратена миннодобивна дейност са налице нарушения, които правилно са били квалифицирани като административни нарушения от Регионалната инспекция по околната среда и водите – Стара Загора, за което е бил съставен акт за административно нарушение, но както от първоначалното разследване, така и от допълнително проведеното такова, не са събрани доказателства, които да дават основание тези нарушения да бъдат квалифицирани като престъпление по чл.282 ал.1 от НК.

С постановление от 21.01.2011г. е прекратено наказателното производство по  досъдебното производство № 282 « ИП »/08 г. по описа на ОД на МВР – Сливен, вх. № 1664/08 г., д.пор. № 11/09 г. по описа на Окръжна про*уратура – Сливен, поради липса на данни за престъпление.

Коя е фирмата « Екоседиментс »?

Особено любопитен е фактът чия е фирмата, добивала инертните материали. В последните години „Екоседиментс“ ООД нееднократно е ствала обект на медиен интерес. Според справка в информационната система ДАКСИ, при подписването на договора с Държавното лесничейство в Твърдица дружеството се управлява от Константин Кръстев Недялков, а е собственост на Георги Цветанов Лачков, Георги Василев Васев и Мариян Кънев Георгиев. Към онзи момент адресът на дружеството е на столичната улица „Проф. Н. Михайлов“. Няколко години по-рано там са регистрирани фондацията „Епсилон“ и спортният клуб „Атилла-Й“. И двата юридически субекта първоначално са председателствани от небезизвестния сливенския бизнесмен Йосиф Йосифов –  Йоско. През 2011-а г. Йосифов изкупува дела на Мариян Георгиев, но съдебната регистрация на дружеството остава на улица „Проф. Н. Михайлов“. Там се помещава и офисът на адвоката му Христо Христов. Заради „Екоседиментс“ ООД бившият кмет на Сливен Йордан Лечков стана обвиняем за пореден път. Обвинението, че е дал на фирмата разрешение за безконтролен добив на инертни материали от коритата на деретата край Сливен обаче не издържа пред съда.

Йосиф Йосифов –  Йоско придоби известност през 2004 г. От тогава упорито, но неуспешно е разследван за убийството на Констанин Димитров – Самоковеца в Амстердам. Разработван е и за наркотрафик и сводничество. В началото на март 2011 г. Йосифов уби на пътя при катастрофа в столичния квартал „Бояна“ двама души. Други двама рани тежко. В последвалото дело стана ясно, че  при инцидента Йосифов е бил с 2,6 промила алкохол в кръвта. Миналата година ВКС го прати за 6 години в затвора. Към днешна дата Йосифов не участва в нито една фирма. Съпругата му Ваня обаче е собственик на компанията „Билдинг протект“ ЕООД. Тя е с предмет на дейност строителство и търговия с недвижими имоти.

Биволъ зададе въпроси и на ДАНС, която се е включила в про*урорската проверка. Използвани ли са радиоактивни материали в жилищно строителство? Къде точно? Опасни ли са те за общественото здраве? Вярно ли е твърдението на Юсеин Шакиров, че радиоактивността им е 5 пъти над нормата и то само във въздуха, като това е било установено от РИОСВ Стара Загора в рамките на проверката от ДАНС? Засега запитването на Биволъ към ДАНС остава без отговор.

Източник: Биволъ
http://zahariada.blog.bg/politika/2016/09/28/chast-ot-pytishtata-na-gerb-ni-nosiat-rakovi-bolesti.1479359
Активен

bojinkata
Неактивен bojinkata
Hero Member
*****
Публикации: 6902
Пол: Мъж
мислите определят съдбата ти

« Отговор #12 -: (Понеделник) 13 Февруари 2017, 20:40 »

София: Ремонт на тунел „Ечемишка“ на автомагистрала „Хемус“ започва на 1 септември
31 Август 2016 | 17:52 | Агенция „Фокус“
Снимка: АПИ
София. Ремонт на тръбата за Варна на тунел „Ечемишка“ на автомагистрала „Хемус“ започва от 1 септември. Това съобщиха от пресцентъра на Агенция „Пътна инфраструктура“. До приключване на строителните работи, което се очаква да бъде до края на декември, трафикът ще се осъществява двупосочно в тръбата за София. Ремонтните дейности включват възстановяване и усилване на тунелната облицовка, хидроизалация, обновяване на пътната настилка, на електрическата и вентилационната инсталация, системи за видеонаблюдение и пожароизвестяване.
Тунел „Ечемишка“ е с дължина 775 м. В експлоатация е от 1984 г. и досега нe е ремонтиран. Преди две години са били подновени единствено осветителните тела. Ремонтните дейности ще бъдат изпълнени от „Автомагистрали“ ЕАД по договора за текущо поддържане на автомагистралния участък. В момента на АМ „Хемус“ се ремонтира тунел „Витиня“, виадукт „Елешница“ и участъка при 41-ви километър – между тунелите „Ечемишка“ и „Топли дол“.
Алтернативният маршрут за пътуване по време на ремонтните работи на тунел „Витиня“ от София за Ботевград е път I-1 – от 215-ти км до км 209+500 и обратно. Връзката на АМ „Хемус“ с първокласния път за пътуващите към Ботевград е при пътния възел при 30-ти км на автомагистралата /Витинска река/, а за идващите от Ботевград – при 36-ти километър на АМ „Хемус“. Този маршрут е с 2 километра по-дълъг и с около 7-10 минути по-бавен. Той обаче може да се окаже и по-бърз, като се спестят престоят на опашката пред тунела и газовете вътре. Сравнение – по АМ „Хемус“ маршрутът е с дължина 22 километра, изминават се за около 17 минути, а алтернативното трасе – 22 километра, за около 24 минути.

София: Ремонт на тунел „Ечемишка“ на автомагистрала „Хемус“ започва на 1 септември
31 Август 2016 | 17:52 | Агенция „Фокус“
Снимка: АПИ
София. Ремонт на тръбата за Варна на тунел „Ечемишка“ на автомагистрала „Хемус“ започва от 1 септември. Това съобщиха от пресцентъра на Агенция „Пътна инфраструктура“. До приключване на строителните работи, което се очаква да бъде до края на декември, трафикът ще се осъществява двупосочно в тръбата за София. Ремонтните дейности включват възстановяване и усилване на тунелната облицовка, хидроизалация, обновяване на пътната настилка, на електрическата и вентилационната инсталация, системи за видеонаблюдение и пожароизвестяване.
Тунел „Ечемишка“ е с дължина 775 м. В експлоатация е от 1984 г. и досега нe е ремонтиран. Преди две години са били подновени единствено осветителните тела. Ремонтните дейности ще бъдат изпълнени от „Автомагистрали“ ЕАД по договора за текущо поддържане на автомагистралния участък. В момента на АМ „Хемус“ се ремонтира тунел „Витиня“, виадукт „Елешница“ и участъка при 41-ви километър – между тунелите „Ечемишка“ и „Топли дол“.
Алтернативният маршрут за пътуване по време на ремонтните работи на тунел „Витиня“ от София за Ботевград е път I-1 – от 215-ти км до км 209+500 и обратно. Връзката на АМ „Хемус“ с първокласния път за пътуващите към Ботевград е при пътния възел при 30-ти км на автомагистралата /Витинска река/, а за идващите от Ботевград – при 36-ти километър на АМ „Хемус“. Този маршрут е с 2 километра по-дълъг и с около 7-10 минути по-бавен. Той обаче може да се окаже и по-бърз, като се спестят престоят на опашката пред тунела и газовете вътре. Сравнение – по АМ „Хемус“ маршрутът е с дължина 22 километра, изминават се за около 17 минути, а алтернативното трасе – 22 километра, за около 24 минути.


С една дума - парите са откраднати, усвоени, ремонтът не е извършен, жената загина!  Това е ГЕРБ!
Активен

bojinkata
Неактивен bojinkata
Hero Member
*****
Публикации: 6902
Пол: Мъж
мислите определят съдбата ти

« Отговор #13 -: (Неделя) 30 Април 2017, 17:31 »

Кошмар! Магистрала „Марица“ Потъва! Вижте колко пари са откраднали ГЕРБ от строежа й!

автор: varg1

 АМ „Марица” ще продължава да пропада, защото  в нея има глина, примесена с асфалта.
А в един от участъците пътните ленти бяха изградени  директно върху блато, замаскирано с камъни отгоре и неукрепено. Тези скандални разкрития направи  Илия Запрянов, пътен инженер и зам.-шеф  на надзорния екип на първия лот на магистралата.

Магистрала у нас се строи против всички правила, както за безопасност, така и за трайност на съоръжението. Ненапразно то беше пуснато официално и след това веднага затворено за ремонт. А един от мостовете едва не падна още след първи камион, минал през него.

Инж. Запрянов обясни как са плащани огромни суми авансово, но дейностите, които те гарантирали, още не били извършени. Някой прибрал едни пари и си заминал, без да свърши никаква работа. Имало нагласени кон*урси, печелела една фирма, появявала се втора като подизпълнител, вършели си работата през пръсти и изчезвала. А някои просто взимали парите и не вършели нищо и се налагало да плащат втори път на друга фирма да свърши работата.

Дългогодишният специалист разкри, че има два вида работа по магистралата – едната, която се върши от АПИ и политиците, за да могат да режат лентички и да заблуждават обществеността. И другата на терен, където нищо представено по медиите не е същото.

Ние строим и мърморим, защото това, което правим  е дефектно и ще даде фира рано или късно, много неща дадоха дефекти още при откриването. Натискаха ни да бързаме, а нямаше нито материали, нито пари.

По документи бяха изкопани 30 хиляди кубика земна маса и платени на дадена фирма, а реално се  изкопаха само 10 000 кубика. Фирмата каза, че е закъсняла и пак поиска пари да копае другите. Така постепенно със знанието на регионалното министерство и АПИ се дадоха сума ти средства за една и съща дейност и накрая тя не беше свършена докрай, защото дойде време спешно да се реже лентичката!

Просто непрекъснато ни натискаха, юркаха ни, парите за истинското строителство свършваха, отиваха в чужди джобове, а ние строяхме с каквото можем. И както можем. Много пъти алармирахме, че настилката е некачествена, но никой не ни обръщаше внимание. Много пъти се оплаквахме, че материалите също са некачествени и няма да издържат, но отново глас в пустиня. Едни крадяха, други строяха с останките от средствата.

Пет милиона обществени пари пък отидоха за изграждането на така наречения „Път на любовта“. Имаше една засукана кметица, заради която се  направи  отклонение до село Златна ливада, защото тя живее там и някой от шефовете си я беше харесал. Това се случи извън договора, а пътят до селото глътна държавни средства, предназначени за магистралата.

„Марица“ минава през блато, през глина, през големи камъни и е строена с малко пари и некачествени материали.

Затова потъва и ще продължи да потъва, а ремонтите по нея глътнаха нови пари от бюджета и сложиха още пачки в джоба на новите фирми, които правеха ремонтите.

Всичко това Лиляна Павлова го знаеше, но отряза лентичката без да й мигне окото.

Така имаме една магистрала, която ще излезе златна на България. Построи се предимно с пари от еврофондовете, които бяха изкрадени, но се ремонтира с пари от бюджета.

И ще продължи да се ремонтира, защото е построена с лоши материали и за да се отчете дейност пред ЕС, каза с горчивина инж. Запрянов.

Б.Р.

В момента започна поредният ремонт на „Марица“, която ще се окаже най-скъпата и най-калпавата магистрала на България.

 Автор Станислава Славова  Skandalno.net
Активен

bojinkata
Неактивен bojinkata
Hero Member
*****
Публикации: 6902
Пол: Мъж
мислите определят съдбата ти

« Отговор #14 -: (Събота) 22 Юли 2017, 18:54 »

Зловещо Разкритие: ГЕРБ Строи МАГИСТРАЛИ НА СМЪРТТА! Ето какво изнесоха специалистите! Виж Тук:

Автор: zahariada
Има ли ден, в който да не ни съобщят за катастрофа на автомагистрала „Тракия“? Тази гордост на ГЕРБаджийското управление! А иначе – инфраструктурно безумие с най-много отрязани лентички, което погълна и най-много пари! Поне на хартия?

Само в неделя там катастрофираха кола с кола, друг автомобил отнесе линейката, дошла на помощ на пострадалите от първите две коли, а мъж обърна колата си в канавката, но за щастие счупи само ламарините. За многото верижни катастрофи в тоя ден бе обвинен дъждът!

А в други дни, когато не вали, е виновно слънцето. Когато е облачно – хвърлят вината връз „видимостта“. Пък като падне сняг- ясно кой е виновен.

Вчера пък стана зловеща катастрофа на 20 километра от Бургас, в която загина жена, друга бере душа, а останалите са с тежки травми в болницата.

Че част от българските шофьори карат като състезатели от Формула 1 е факт. Че 80 процента се возят в таратайки втора употр*ба също е факт. Но най-неоспоримият факт е, че прехвалената ни магистрала, която всъщност си е най-обикновен четирилентов път, прилича на лунен пейзаж.

Пътували ли сте скоро по автомагистрала „Тракия“? Кръпка до кръпка, всяка с различен асфалт, колата подскача като пумпал и при 100 километра в час, тресе. До степен, че пътниците имат чувството, че се намират върху вибриращи седалки, които всеки момент ще ги изстрелят към тавана на автомобила. Следва километър равно шосе… и тъкмо се успокоиш и… попадаш на поредния направен криво-ляво кърпеж, който също се руши. Шофьорите стискат здраво волана, защото не знаят къде дебне следващата дупка, или следващият капан.

Резултатът е пред очите ни: Всеки ден катастрофи, всеки ден обърнати коли, всеки ден задръствания, докато КАТ прави оглед на поредния инцидент, а линейките оглушително пищят.

Колко пъти Борисов ряза лентички на всеки километър от така наречената „магистрала“? Едва ли някой може да ги преброи. Колко пъти се тупа в гърдите, че пътят до морето вече е готов и това ще развие икономиката на регионите?

Никаква икономика обаче не разви, а само увеличи работата на погр*балните служби. И службите по поддръжката, които всеки ден запушват дупки.

Наскоро инженер Илия Запрянов разказа как се е строила автомагистрала „Марица“. Изнесе такива ужасяващи данни за спестения асфалт, некачествената настилка, некомпетентното проектиране, още по-некомпетентното изпълнение на проекта, че направо страх да те хване да се качиш на шосето. На всичкото отгоре там и мостовете се клатят и през няколко месеца запразняват за ремонт. ВИЖ: ТУК

По същия начин е правена и „Тракия“. Излива се асфалт трето качество, слага се двойно по-малко покритие от стандартните изисквания, а след няколко месеца лентата става на дупки. Причини винаги има – слънцето, дъжда, снега, че даже и вятърът.

Истината обаче е съвсем друга и е обществена тайна. България получи едни европари за магистралите и ги усвои. Само че Крадецът на джанки и гербаджийската му кохорта усвоиха половината в собствените си джобове и ги изнесоха в собствените си офшорни сметки. Куче влачи, диря няма…

Иначе няма никакво, ама никакво логично обяснение как едно такова голямо пътно съоръжение като „Тракия“ се амортизира само две години след построяването му. И сега заприлича на лунен пейзаж.

Че другарите от ГЕРБ крадат, всеки го знае. Ама крадете умерено бе, крадете прилично, а не със самосвали!

Сега откраднахте не само пари. Откраднахте стотици животи, които свършиха и ще свършват там, на пътя…

Господа герберасти, с асфалтовите си кражби оставихте вдовици, оставихте сираци, оставихте сума ти инвалиди, срещу които сега лаете, че взимали пари от ТЕЛК и ощетявали драгоценния Ви, опоскан пак от самите вас бюджет.

Заврете си го този бюджет в…сещате се коя дупка, господа герберасти!

Вие ще останете в историята, като палачите, които построиха магистралите на смъртта!

Ако изобщо останете и народната памет не ви изтрие като най-позорната партия, докарала най-позорното време, в което народът ни някога е живял.

И умирал! Skandalno.net

Автор: Станислава Славова, Skandalno.net
Активен

bojinkata
Страници: [1]   Нагоре
  Изпечатай  
 
Отиди на:  


Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2011, Simple Machines  Theme KurtLarVaDisi
© Copyright 2012 - 2017 XCOMBG.NET

конспирация манипулации езотерика окултизъм НЛО извънземни духове сънища окултен конспиративен видения духове нематериален паранормални