Страници: [1] 2   Надолу
  Изпечатай  
Автор Тема: БДЖ - Български Държавни Железници  (Прочетена 2158 пъти)
0 Членове и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
Неактивен Страшку
Hero Member
*****
Публикации: 856
Пол: Мъж
Заяц ты меня слышишь?

« -: (Понеделник) 04 Февруари 2013, 23:20 »

Абе то нашето БДЖ отдавна дерайлира, но ако следите темата пускайте новостите тук.

Пет европейски банки са внесли иск за обявяване в несъстоятелност на "БДЖ Холдинг" в Лондонския арбитражен съд: БНТ

За тези които не следят темата - цялата гимнастика беше да се приватизират товарните превози които носят печалба.
Интересния момент е, че пътническите превози в цял свят са губещи - всички държави си финансират железниците, за да могат хората да се возят що годе евтино - един вид като някаква социална функция. Единствено в Япония в Токио железницата е на печалба заради големия пътникопоток. И в САЩ в някой от щатите имаше печеливши пътнически превози. Навсякъде другаде в цял свят - всичко е на загуба.
Обаче какво се получава при нас в България: Печелившата част от железниците (товарни превози) се приватизира и се дава на частника. А губещата част (пътнически превози) - разходите ги поема държавата. Тя и самата приватизация беше доста парадоксална - първо приватизираха, по-точно плячкосаха вагоно-ремонтните заводи и държавата почна да плаща на частника, за да си ремонтира държавните вагони. После взеха да изчезват и вагони и т.н. Абе тя темата е доста широка - ако има интересуващи се може да пообсъдим това-онова...

И нещо друго - допреди няколко години единствената частна железница в Европа беше тази в Англия. Познайте кога е приватизирана? - по-времето на Тачър. Ако видите връзката на Тачър с илюминатските структури и нещата се навръзват. Smiley
Активен

Човешкото развитие е пътят от примитивното през сложното към простото.
Неактивен user
Hero Member
*****
Публикации: 723
Пол: Жена

« Отговор #1 -: (Вторник) 05 Февруари 2013, 06:42 »

Бе то си има пътници. Що немат пари. Undecided Пак някой точи.
То и с градския е така. Парите от билетите не отиват за обновявания, а в някакви други фирмички.
Не съм икономист, но човек работещ дълги години в градския ми го обясни. Ама ми изфиряса от главата точно какво каза. Grin
Активен
Неактивен Борислава
Jr. Member
**
Публикации: 87

« Отговор #2 -: (Вторник) 05 Февруари 2013, 09:19 »

 Скоро пътувах до северна България с влак-едно такова двупосочно пътуване ми костваше 20 часа в 6 влака.На въпрос към служителката :Кога пристига влака?-ми се отговори:  connie_twiddleЧи то тука ми излизъ саму цинъта?!??!! Не се разплаках-смях се през сълзи.Още ме държи rofl2
 Както и да е...Влаковете са пълни,цената не е много по-различна от тази на автобуса,в 4 от 6 влака имаше икономия откъм парно,но пък в последния влак от незабравимото пътуване имаше интернет и забележете свободен достъп до КОНТАКТ -цивилизована работа....е ама българска,защото този "луксозен влак" не присъстваше в разписанието на БДЖ,беше инкогнито и ние случайно качилите се трябваше да доплатим.
 
Активен
Неактивен Страшку
Hero Member
*****
Публикации: 856
Пол: Мъж
Заяц ты меня слышишь?

« Отговор #3 -: (Вторник) 05 Февруари 2013, 14:34 »

Бе то си има пътници. Що немат пари. Undecided Пак някой точи.
То и с градския е така. Парите от билетите не отиват за обновявания, а в някакви други фирмички.
Не съм икономист, но човек работещ дълги години в градския ми го обясни. Ама ми изфиряса от главата точно какво каза. Grin
Другия път с лист и химикал и водиш записки. Smiley

Основния проблем не е в това къде отиват парите от билетите. Пътническите превози с влаковете в цял свят са на загуба. Няма как да поддържаш вагоните и локомотива с приходи от билетите - трябва държавата да съдейства. Ама в държавната власт, турчоляците пробуват автобусните превози навсякъде, където могат. Сигурно повече от половината фирми превозващи пътници с автобуси в България са все турски фирми - а за тях БДЖ е кон*урент. Абе БДЖ-то, много му е мъчна ситуацията - нито подкрепа от държавата, нито подкрепа от частника, нито подкрепа от пътниците и гражданите. Smiley Пък и лихварите му вдигнаха мерника и са внесли вече иск за обявяване в несъстоятелност  ...лоша работа, с две думи.
Активен

Човешкото развитие е пътят от примитивното през сложното към простото.
Неактивен tazmdg
Sr. Member
****
Публикации: 366
Пол: Мъж
Смисълът на живота е... 42!

« Отговор #4 -: (Вторник) 05 Февруари 2013, 20:26 »

До колкото съм запознат,загубите от градския железопътен превоз се компенсират,от обвързаността на същия,но за индустриални транспорти! В повечето държави това е нормален принцип,който покрива и обновявания по ЖП парковете... Наистина е проста схемата,а сега се замислете,тук в БГ-ту за какво THE FUCK-а си ползваме жп транспорта?
Сега се замислете колко *уриерски фирми има в БГ,сега?! Припомням,че "български пощи" са на ръба пред фалит,що?!... Тежката металургия си дадохме за скрап,а и по-леките производства ги закрихме,нали?! Как да печели БДЖ,като приехме политика да си внасяме всичко от вън,нали?!
300-та Дяволи,играта е да се приватизира и този отрасъл за жълти стинки,на някой от "фамилиите"....
 Evil wacko3 rifle
Активен

БАХТИ МАЙКАТА и ЕБИ МУ МАЙКАТА са свещени благословии от дълбока древност в българския език, а не груби псувни.
Неактивен Страшку
Hero Member
*****
Публикации: 856
Пол: Мъж
Заяц ты меня слышишь?

« Отговор #5 -: (Сряда) 06 Февруари 2013, 19:41 »

Започва второто наддаване за покупката на БДЖ - Товарни превози. Ето ги т.нар. - играчи:

 - "Юриста груп" ЕООД, София
 - "Българска железопътна компания" АД
 - адвокатско дружество "Георгиев, Тодоров и Ко"
 - адвокат Валентин Иванов
 - адвокатско дружество "Григоров и съдружници"
 - адвокат Тодор Ангелов
 - Първа инвестиционна банка
 - "Българска корабна компания" ЕАД
 - ТД Груп Феровиар Роман АД - Бу*урещ

Адвокатите се водят като т. нар. - консултанти на т. нар. - инвеститори. Вместо консултант, да се чете пионка и вместо инвеститор, да се чете банкер, лихвар, олигарх и т.н.
Обърнете внимание, че вече от няколко години си имаме частен оператор. Това е БЖК - Българска железопътна компания. Няма да споменавам, поинтересувайте се за какви далавери само става дума. Води се нещо като кон*урент на БДЖ-то. За справка в Румъния са доста по-напред с материала и ако не се лъжа има над 10-15 частни оператора на техните железници.

Другия важен момент, който може да се отбележи е умишленото саботиране на дружеството - добре позната технология при предстояща приватизация. Даденото дружество се свежда до ситуация в която е неплатежоспособно и после се изкупува за жълти стотинки. Ето един коментар на човек от "кухнята", показващ какво се случва в БДЖ:

Цитат
Съобщение относно корупцията в БДЖ

 Автор: Бисер Иванов

Уважаеми дами и господа, обръщаме се към Вас като стожери на гласността и законността. Искаме да Ви уведомим за безцеремонните корупционни действия и конфликт на интереси от страна на управителите на БДЖ товарни превози Пламен Джуров и Ивайло Иванов. Молим Ви час по-скоро да уведомите министър-председателя /но не министъра на транспорта, защото той прекрасно знае всичко/ за безобразията на двамата управители.
1.      Попитайте го защо българската общественост не е информирана, че от няколко месеца тече разследване на ДАНС и криминална полиция срещу двамата управители за корупция, за източване на ДДС и за източване на държавния резерв от гориво?
2.      Защо управителите не са отстранени докато тече разследването, а същевременно те трескаво заличават и унищожават уличаващи ги документи и уволняват служители, притежаващи уличаваща ги информация.
3.      Какво наложи това, че двамата управители прогониха двата най-големи клиента-Лукойл и Порт Бургас и по този начин драстично свалиха цената на предприятието за предстоящата приватизация? В момента управителите правят всичко възможно да прогонят и друг голям клиент – ОМВ. Така те саботират продажбата на БДЖ товарни превози.
4.      Защо управителите доведоха до над 7 милиона загуби за предприятието за първите 6 месеца на годината?
5.      Защо управителите съзнателно не предприемат действия за събиране на вземанията от клиенти, които от началото на годината вече са за над 2 милиона? Като най-големите длъжници са Каолин и мините на Христо Ковачки.
6.      Защо управителите масово правят процедури за доставки и услуги до 10 хил. лева с 3 оферти, 2 от които са фиктивни? Да се направят насрещни проверки на всяка от тези 2 фиктивни оферти от фирми. Лесно е да се установи, че само от тези малки обществени поръчки, Джуров и Иванов си докарват по около 20 000 лева на месец. Във фирмата двамата управители са известни с прякора „КОРУМПЕТАТА“.
7.      Защо монтираните на локомотивите джипиеси за над няколкостони хиляди лева са напълно безполезни и защо не се провери тази сделка? Големите кражби на гориво продължават.
8.      Защо управителите се изживяват като наказателна бригада и вместо да управляват, те ходят лично да правят показни и напълно безполезни акции за лов на крадци? По този начин се опитват да отклонят общественото внимание от истинските проблеми на БДЖ.
9.      Знае ли министър-председателя колко случаи на самоубийства, смъртни случаи от инфаркти, инсулти и страхови неврози вече има в БДЖ? Не си ли дава сметка, че БДЖ става българския аналог на Франс Телеком поради царящия страх и ужас в момента? Джуров и Иванов ежедневно уволняват неудобни на тях хора и назначават нови, верни на тях служители. Психологическият тормоз от страна на управителите над служителите в централата е ежедневен. Вече има заведени няколко съдебни иска за психологически тормоз на работното място срещу Пламен Джуров.
10.     Защо след като разбиха и разделиха стотици семейства управителите назначават цели семейни кланове, приближени на тях? Не е ло това страшен конфликт на интереси? Най-фрапиращия случай е назначаването на баща, син и дъщеря, които са лични бодигард, шофьор и преводач на корумпето Джуров.
11. Изпълнителния директор Йордан Недев отдавна иска да уволни двамата управители поради некадърност и данни за корупция, но над тях има чадър. Управителят Пламен Джуров е психически неуравновесен и почти ежедневно крещи по коридорите и заплашва служителите с физическа саморазправа. Стигна се дори сбиване между Джуров и Недев – това е позорно.
12.     Защо министър-председателят не изпрати независим международен одитор,
който да направи независим одит на законосъобразността и целесъобразността на действията на управителите, които трябва да защитават интересите на държавата и този одит да установи дали са на лице конфликт на интереси, безстопанственост и корупционни действия. Или поне да изпрати Сметна палата или БОРКОР – далаверите в товарни превози са много по-големи от тези в пътнически превози.

София/България

Източник: news359.bg

Както виждате, цялото БДЖ се саботира отвътре - за да излезе на загуба, някои се трудят доста упорито.
Активен

Човешкото развитие е пътят от примитивното през сложното към простото.
Неактивен Страшку
Hero Member
*****
Публикации: 856
Пол: Мъж
Заяц ты меня слышишь?

« Отговор #6 -: (Сряда) 06 Февруари 2013, 19:53 »

Припомням,че "български пощи" са на ръба пред фалит,що?!

Същата работа. Всички държавни институции - НОИ, НАП и т.н., които използват пощенски услуги са назначени частни *уриерски фирмички. Български пощи остава с пръст в устата - после се излиза със становище, че дружеството е нерентабилно - демек работи на загуба. Нататък проедурата е ясна - фалит, несъстоятелност, изкупуване за жълти стотинки, идва частника и го "оздравява". И т.н. да не разводняваме темата за БДЖ-то...
Активен

Човешкото развитие е пътят от примитивното през сложното към простото.
Неактивен bojinkata
Hero Member
*****
Публикации: 6749
Пол: Мъж
мислите определят съдбата ти

« Отговор #7 -: (Четвъртък) 07 Февруари 2013, 18:45 »

А някой да се е заинтересувал какво стана с 1000 изчезнали вагона. Има приказка, че мече са претопени. Просто скраба влиза и заедно с вагона се нарязва, като съответно се получават и паричките за това.
Активен

bojinkata
Неактивен bojinkata
Hero Member
*****
Публикации: 6749
Пол: Мъж
мислите определят съдбата ти

« Отговор #8 -: (Неделя) 03 Март 2013, 20:49 »

Още малко инфо за БДЖ, копи от едни форум:
БОРИСОВ ПРИКРИВА КОРУПЦИЯТА В БДЖ
03.03.2013 в 16:36

" БОЙКО БОРИСОВ прикрива ОРГАНИЗИРАНА ПРЕСТЪПНА ГРУПА В БДЖ. Тази ОРГАНИЗИРАНА ПРЕСТЪПНА ГРУПА се състои от Владимир Владимиров-председател на СД на Холдинг БДЖ, Велик Занчев-изпълнителен директор на Холдинг БДЖ и Пламен Джуров-управител на БДЖ Товарни превози. Тази ОРГАНИЗИРАНА ПРЕСТЪПНА ГРУПА успя за една година да присвои над 50 МИЛИОНА лева от БДЖ чрез корупционни сделки, опорочени обществени поръчки, кражби в особено големи размери на гориво, източване на държавния резерв и кражба на държавната субсидия за БДЖ Пътнически превози. "
          Е как ще стигнем американците при това положение?
          А някой да е чул, че има следствие за изчезналите 1000 вагона? Ни вопъл, ни стон!
Активен

bojinkata
Неактивен hacko
Sr. Member
****
Публикации: 285

« Отговор #9 -: (Вторник) 05 Март 2013, 21:18 »

Член 16
(Изм. - ДВ, бр. 29 от 1990 г.)
(1) Подземните богатства, естествените източници на енергия, ядрената енергия, железопътният транспорт, пощите, телеграфите, телефоните, радиото, телевизията, както и горите, водите и пътищата с национално значение са само държавна собственост.

Това е от конституцията на РБ. Всеки който я прочете ще разбере, че тя не се спазва от години! Какво да говорим още.
Източник: http://www.parliament.bg/bg/19
Активен
Неактивен user
Hero Member
*****
Публикации: 723
Пол: Жена

« Отговор #10 -: (Вторник) 05 Март 2013, 21:30 »

Ми значи БТВ-то да се махат. Grin
Ами да. И какво като се писка за нова конституция? Да не би новата да се спазва? Grin
Активен
Неактивен user
Hero Member
*****
Публикации: 723
Пол: Жена

« Отговор #11 -: (Вторник) 05 Март 2013, 22:10 »

hacko, това е конституцията от 71 г. В новата го няма това.
Ама и тя пък не се спазва.
Активен
Неактивен bojinkata
Hero Member
*****
Публикации: 6749
Пол: Мъж
мислите определят съдбата ти

« Отговор #12 -: (Вторник) 05 Март 2013, 23:21 »

hacko, това е конституцията от 71 г. В новата го няма това.
Ама и тя пък не се спазва.
     Като го няма, да се напише и да се спазва! Един да влезе в затвора и другите ще си помислят, но за това цялата досегашна паплач, дето ни краде, да се изрине и даде на про*уратурата. Примери Исландия, Еквадор, Боливия. Тези индианци са по-пекани и събудени от нас.
Активен

bojinkata
Неактивен user
Hero Member
*****
Публикации: 723
Пол: Жена

« Отговор #13 -: (Вторник) 05 Март 2013, 23:27 »

Божинка, за това доста хора ще са против. И аз не съм сигурна, че е редно много. Хем ми допада, хем не.
Представи си следното. Имаш си къщичка с голямооо дворче и изведнъж откриваш, че в двора ти има находище на нефт, злато, сребро или диаманти. Примерно едно си избери. И се кефиш. Ама идват от държавата и ти казват " Според конституцията това е на държавата. На ти една къщичка или апартаментче и беги от тук."
Как мислиш?
Активен
Неактивен bojinkata
Hero Member
*****
Публикации: 6749
Пол: Мъж
мислите определят съдбата ти

« Отговор #14 -: (Сряда) 06 Март 2013, 20:12 »

Няма какво да го мислиш! Бегаш. За компенсация  ти дават някой лев,  и то мизерен и да те няма! Така е! Виж какво става със земята, попадаща в районите на магистралите - държавата определя някакво обезщетение и това е.
Активен

bojinkata
Страници: [1] 2   Нагоре
  Изпечатай  
 
Отиди на:  


Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2011, Simple Machines  Theme KurtLarVaDisi
© Copyright 2012 - 2017 XCOMBG.NET

конспирация манипулации езотерика окултизъм НЛО извънземни духове сънища окултен конспиративен видения духове нематериален паранормални